Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gitme kal ne olursun

Bundan sonraki bloglarım da aşk, sevgi, tutku ve bağlılık üzerine olacak. Yalnız kişilere atfen yazılmayacaktır. Birbirimizi sevmemiz gereken, birbirimize sarılmamız gereken zamanlarda ayırıyoruz ellerimizi birbirinden.

Hem de sevgiye muhtaç olduğu zamanlarda yalnız bırakıyoruz kalplerimizi. Belirli zamanlarda gelen sevda kasırgası gibi, yüreğimi yerle bir edip gidiyorsun. Giderken arkanda bıraktığın enkaza hiç mi acımıyorsun? Ben de bu enkaz
yığınından çıkmanın verdiği kızgınlıkla parlıyorum sana, içimdekileri döküyorum, çık git artık hayatımdan çık git, defol git, bırak beni acılarımla yalnız diyorum. Aradan geçen zamanlarda da kimi zaman sitem eden, kimi zaman yalvaran bloglar yazıyorum. Artık benden gitmeni, beni sensiz bırakmanı, bir daha beni asla ve asla aramamanı istiyorum. Ama yalan söylediğimi sen de biliyorsun, çünkü bu söylediklerimin ve yazdıklarımın hepsi yalan. Ben, senin beni bırakıp gitmeni değil; Her zaman, sonsuza kadar yanımda kalmanı istiyorum. Aynı usta yorumcu Sezen AKSU' nun parçasındaki gibi, önce git diyorum sonra kal..Seni seviyorum.

Git git gitme dur ne olursun,

Gitme kal yalan söyledim.

Doğru değil ayrılığa daha hiç hazır değilim.

Aramızda yaşanacak yarım kalan bir şeyler var.

Gitme dur daha şimdiden, deliler gibi özledim.

........
 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..