Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Gitme sakın gönlümden

Gitme sakın gönlümden
 

Herşey doğruda ters olan ben miyim?


Yağmur'un yeni ıslattığı toprağın kokusunu duyduğunda aklına gelen tek şeyin ben olmasını isterim. Her mevsim sunar tabiat ana bu kokuyu, baktığın mavi okyanusun ufuk çizgisinde, dumanını gördüğün bir geminin içinde hayallerinde ya da kocaman bir dağın zirvesinden sana doğru kanatlarımı açıp uçmaya başladığımı hissetmeni. Biliyorum yalnızlığın üzerine kalın bir perde gibi örttün beni. Gittiğin yere götürdüğün sadece bedenin, gönlün, anılar burda yaşanan güzellikler, elle tutulacak her şey başka diyarlarda. Hatırladıkça yenilenen sevda, adını imkansız koyduğun. Bir gecede teslim olur muydun yüreğine. Oysa o kadar yabancıydım ki bu duygulara bir düş gibi geçip gitmesini bilemedim, dağların yamaçlarından süzülen sel gibi de durulmasını.. Herkes güle hasretken zahmetsiz bir demet papatyanın kokusunu hissettim burnumun ucunda, kara gözlerindeki derin uçurumlarda. Bizi yaşayamadıklarımız yargıladı, aldık büyüttük içimizde, kendimize bile itiraf edemediğimiz umutlar, büyüyen hayal kırıklıkların arasında kayboldu gitti. Müebbet bir yalnızlıktı bizi bekleyen üstelik savunmamızı bile veremeden kestiler hükmümüzü. Şimdi dünyanın en adaletsiz mahkemesinde söz alma sırası bende.. Bir sevdayı yaşamak suç mu, hangi kanunda yazar aşka idam cazası, hangi savcı aşkın yanlışlığını savunur, hangi hakim kalemini kırar aşkın ölmesine.. Kalkın ayağa kararımı açıklıyorum.. Sevdamın gücü karşında bu adaletsiz dünyada yaşanmış ya da yaşanamamış ne varsa herşeye boyun eğmeye mahkum ediyorum kendimi. Sen de dinle ey yar sana bağımlı olmadan büyüttüm sevgimi içimde sen olsan da olmasan da büyüyecek bu sevda çünkü yüreğim seni çok sevdi... Mavi kelebek

 
Toplam blog
: 5
: 474
Kayıt tarihi
: 25.10.09
 
 

Yıl 1972 bir 23 nisan sabahı Muğla devlet hastahanesinde herkes gülüp sevinirken ben ilk çığlıklarım..