Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Gitme Sevgili Az Daha Kal

Gitme Sevgili Az Daha Kal
 

Alıntı


Gözlerine düştüğümde kaçışım kolay olmadı

Yüreğine takılı kaldı ellerim
Acını paylaşıyorum sen farketmeden

Hüznünden bir dem de ben içiyorum...

Kaçmasan biraz dursan
Kalsan yüzleşsen
Derdim kendim değil sensin anla
Tebessümler bıraksam dudaklarında...

Otur yanıma sevgili
Başını dizlerime yasla
Okşayayım saçlarını usulca
Bir tutam sevgi bırakayım benden sana...

Gitme sevgili az daha kal yanımda
Suskunluğum haykırış sakın aldanma
Bırak yalnızlığımla yaklaşayım yalnızlığına
Bırak da
Kararmış yüreğine ışık serpeyim bir damla...

 
Toplam blog
: 78
: 787
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

 Kısaca özendiğimiz aşklardan eser kalmadı ya da günümüz şartları zemin için uygun değil ya da in..