Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Gitme zamanı

Sonbaharda yapraklar savrulur birer birer

Hüzünlü bir akşam vakti gelir aklıma

Beraber olmanın getirdiği mutluluk

Galiba çalıyor artık kapımı ayrılık

 

Bizler arzu edilen oluruz bazen

bekleriz yolunu belki gelir yeniden.

Çıkar karşına kahramanın birden

Yaşantın alt üst olur aniden

 

Bir gün gelir başkası oturur yüreğine

Yeniden şekillendirir hayatını

Aklını kalbini geleceğini

yaşanmamış günlerini.

 

Her sevginin ardından gelen rüzgar

Fırtına olur aniden durulan günün ardından

Ömrümün sonbaharında ölüm sessizliği

Geliyor fidanlarımdan  elveda  belirsizliği

 

 Artık gitme zamanı  yılların ardından

Kalan anılardır bana senden yadigar

Son kez bakakaldım baharın ardından

Yanan odunun külleri gibi savruldum ben

 

Kimseyi yargılamadım beynimde

Düşüncelerimin sevdalısı  oldum hep

Benim hayatımın benim kusurlarımın solgunluğu

Gitme zamanı yıpranmış bedenimin yorgunluğunda.

 

Bir insanın bana neler vereceği değil

Nelerden vazgeçeceği önemli

Kalan ömrümüm yasını tutmadan

Cesaretini topla ve ağlama arkamdan

 

Seni gördüm son kez rüyamda

Sabırla ,sessizce duruyordun karşımda.

Bir kuru yaprak gibi .dalından koparak

sürüklenip gidiyor ,mazideki mutluluklar.

 

 

Aslan Bağcı

 
Toplam blog
: 28
: 643
Kayıt tarihi
: 16.05.13
 
 

İlk ve ortaokulu Turgutlu orta okulunda okudum. Liseyi Turgutlu Lisesinde tamamladıktan sonra üni..