Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Gitme

Ya çok hızlı atıyor kalbim,
Ya hiç atmıyor, emin değilim,
Sanki bir yokluğun içinde,
"Gidiyorum" diyişini duyar gibiyim.

Gittin mi,
Bitti mi yani şimdi,
Gerçekten gidebilir misin arkana bile bakmadan,
Artık bana çok uzaktasın sanki,
Ne olur anla beni,
Ben sensiz yapamam.

Haykırışlarımı sebepsiz sanar duyanlar,
Kabuslarım gerçek olmuş diyemem onlara,
Gidişinle içimde bir fırtına kopar,
Ben ağlarım ama, yalvarırım sen ağlama.

Sanma ki kurtuldum yaşamaktan,
Hayat asıl şimdi başlıyor,
Umudumu kestim bu hayattan,
Mutluluk anlamını kaybediyor.

Tutmaz oldu dizlerim,
Çöktüm üzerine çaresizce
Boş kaldı bak ellerim,
Yelken açtım sensizliğe.

Bağırsam duyan olmaz sessiz çığlıklarımı,
Yalvarırım dön hadi sil göz yaşlarımı,
Rüyalardan daha güzeldi öğretmen bana aşkı,
Sen gittin diye kaybettim ben rüyalarımı.

Hiç gerçek olmayacak hayallerim,
Zaten hiç gerçek olmadı şu ana kadar,
Ben sadece mutlu ol istedim,
Ama ağlattım seni istemediğim kadar.

Evet, bir tek ben yok olurum sandım,
Sen beni bırakıp gidince,
Ama ben ilk kez seni hissettim,
Bu heyecanlı kalbimde,
Ben tam bunları düşünürken sessiz bir köşede,
Gözyaşlarından bir hançer buldum birden yüreğimde.

Sensiz doğmaz ki yarın sabah güneş,
Aynada gördüğüm surat benimki olamaz,
Sen olmadan zaman durur, dönmez dünya,
Bir ateş yanar yüreğimde, ne yapsam da sönmez.

Kafiyelere boğarken sen beni,
Her bir satır gözyaşlarımla beslenir,
O güzel yüzün gözyaşlarımda gizli,
Sensizlik bu kalbimi eskitir.

Kapattım gözlerimi ama bu sefer yok adın,
Kayboldum işte bu karanlık labirentte,
Çok yaralıyor beni dökülen gözyaşların,
Çok aradım seni, bulamadım, mutluluk sende.

Tek bir umut kalmıştı ellerimde,
Korkmadan bakmıştım gözlerine,
Mutluydum seviyorum dediğimde,
Şimdi ne kaldı ama ellerimde?

Ne vardı zamanlar bizim olsaydı,
Keşke hiç beni bırakıp gitmeseydin,
Ellerin hep ellerimde kalsaydı,
Her saniye sevgi dolu, her saniye senin.

Yok musun artık,
O zaman neden doğsun ki güneş,
Gittin mi söyle,
İndirin o zaman gökyüzünden bulutları,
Çok sevdim ben seni,
Bak sen karaladın işte bu satırları.

Gittin mi şimdi,
Dön de sil hadi gözümdeki yaşları,
Döner misin dön desem,
Dön de sileyim gözündeki yaşları.


KınıX \ SiBiNoa

 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..