Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '21

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Gitmedi Bitmedi!

“Yeni normal” hayat denen kavram,  21. Yüz yılın ilk aylarında en çok konuşulan sözcük oldu. Tam kapanma, yarı kapanma, kısıtlama, maske, mesafe, hijyen kavramını çocuklar dahi ezberledi.

Pandemi başladı. Havalar ısınınca bitecek, temiz olursak bitecek, kelle paça yersek bitecek gibi sayısız çözüm önerileri işittik, bitmedi, gitmedi hatta daha da korkunç boyutlara ulaştı. Bir yakını, tanıdığı ya da aileden biri yakalanmayan kalmadı neredeyse, aşı geldi. Yaş guruplarına göre uygulanmaya başladı. Eşim den dolayı ben de iki doz aşımı aldım. Herkese de şifa olmasını diliyorum. Ne kadar koruma etkisi olduğu konusu tartışılmaya devam ederken pek çok aşılı insanın da pozitif olduğunu üzülerek işitiyoruz.

Bu kişiler arasında annem de var ne yazık ki; Annem de yaş itibariyle ilk sıralarda aşılarını olmasına rağmen, 5nisandan bu yana hastanede, şükürler olsun yoğun bakımdan çıktı. Fakat oksijene bağlı, yanında refakatçiyle yaşayabiliyor. Bir de refakatçi alınmıyor deniyordu. Hem de üç pozitif hasta yanına refakatçi alınıyor, alındı. Annem Ankara şehir hastanesinde yatıyor. Ben gittim hiçbir şekilde ne doktoruyla ne bir yetkiliyle görüşebilme olanağı bulamadım. İki gün sonra odaya alındı ve uygulama tepe taklak, bu ne perhiz diyesi geliyor insanın. Çok şükür refakatçi kardeşim de iyi, Dilerim daha iyi günler de görebiliriz. Herkes çok hem de çok iyi baksın kendine, savaş olsa milli mücadele der koşarız. Bu akıl almaz bir evrensel bir mücadele ve öyle bir karabasan ki; insanı kapıdan baktırmıyor. Dilerim bu davetsiz misafiri, kısa sürede gönderebiliriz.  O gün gelinceye kadar da herkese ruhen ve bedenen iyilikler, sağlıklar diliyorum.

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..