Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '08

 
Kategori
Deneme
 

Gitmedim

Gitmedim
 

Gitmedim... Gidemedim


Gitmedim…

Sen gittiğinde bile gitmedim. Apansız yollara yolculuklara vurdun kendimi. Yollar bir bir bitti ama sen bitmedin bende. Gitmek o kadar kolay değilmiş ama sen yine de gittin küçüğüm. Güneşimdin sen gülünce güller açan. Şimdi güneşsiz soluyorum ölüyorum, güneşsiz kalan bir bitki nasıl solarsa nasıl ölürse öyle…

Gitmedim…

Bıraktığın yerdeyim, hüzünlerle sarmaş dolaş çakılıp kaldım bıraktığın yere. Ne geleceğe gidebiliyorum ne de geçmişe. O zamandayım gittiğin zamanda. Yağmurumdun sen ömrümü sulayan. Kuruyorum şimdi sensiz …

Gitmedim…

Bu kentteyim, geleceğini söylediğin ama gelmediğin kentteyim ve hala seni bekliyorum bırakıp gittiğin yerde. Gözlerin ışığımdı benim yolumu aydınlatan. Karanlıktayım oysa şimdi durmadan duvarlara çarpıyorum çarpıyorum, üstüm başım kan içinde ter içinde, nerdeyim bilmiyorum bilmiyorum…

Gitmedim…

Gündüzlerin avlusunda dolaştım yalın ayak sensiz sessiz kimsesiz. Geceler boyu yıldızlar doldurdum koynuma. Her kadeh de sensizliği içtim içtim, ağladım ağladım… Gitme saçlarını boynuma dola küçüğüm gözlerinin ışığı dolsun solan ömrüme…

Gitmedim…

Sen ömrümün en güzel mevsimi. Sen hayatımın tüm renkleri. Sen küçüğüm nerelere gittin. Ben seni beklerken gitmek nerden geldi aklına… Gitme sevdiğim, güzel günler bizi beklerken, her şey elimizdeyken gitme… Gel…

Gitmedim…

Gidemedim… Sen gittin ve ben düşüyorum düşüyorum. Ellerin nerede… Uzat ellerini… Tut ellerimi yoksa… düşeceğim… Dön…

Gitmedim…

Gidemedim…

05.09.2008........23:32

 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..