Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Gitmek, nereye varabilir ki ???

Gitmek, nereye varabilir ki ???
 

Ardında bıraktıkların yaşansaydı neler getirebilirdi ki ???


Gecenin anlaşılmaz bir vakti

belirsiz

ve bilinmeyen bir saati

ben

neden bu soguk yoldayım ?

Kar dizlerime kadar

sızlıyor

ayaklarım su içinde

üşüyorum,

attığım her adım

bu karlı yolu çamura bulamakta.

Aklımda dolaşıp duruyor

bir zorluk-iki eziyet

ayaklarım,

hangi yöne gittiğini bilmiyor,

nereye varacağımı da

ben bilmiyorum,

yalnız, her nedense

bu karlı yolun soğunda

ayaklarımı kaplamış bu çamur ile

durmadan yürümek istiyorum.

Ara-sıra sendelediğimde

duruyorum, dönüyorum

ardıma bakıyorum;

karın üstünde bıraktığım çamurlu

ayak izlerim

kesik-kesik halleriyle

up-uzun

bir yolun eskimiş çizgileri gibiler.

Ama

yürüdüğüm "yön" bem-beyaz

konulmuş bir işaret, bir iz yok,

çok önceden

birilerinin buralarda yürüdüğüne dair

bir belirti de yok.

İşte, bu karlı "yolda"

"nereye" gidebileceğimi

yalnızca ben değil

tanrılar da bilmiyor

ve ben

(ara-sıra sendelesem de) hala yürüyorum.

Gerçekliğini biliyorum ki

bu "yol" ve bu "yön"

elbet bir vakitte

bir "yere" varacak,

işte o "vaktin" halleri

güzel olacak

orada Güneş olacak...

F.E.

06-07-11 

 
Toplam blog
: 10
: 248
Kayıt tarihi
: 06.03.11
 
 

Yaşam, anlamlar ve istekler bütünlüğü içeren, nefes alabilen bir süreç ve bu sürecin 45 yıl öncesind..