Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Gitmek III

Gitmek III
 

Gidiyorum.
İçeride sessizlik var,
Sessizliğin arkasında aslında uzun sürecek bir ayrılık var,
Ne almalıyım yanıma,
Neyi unutmalıyım, neyi unutmamalıyım.
Hayallerim, hedeflerim mesela.
Hiçbir şarkı bana göre değil bu sabah,
Hiçbir duygusal filmde ağlatmıyor beni,
Hangisi benim filmim bilmiyorum.
Gidiyorum.
Geride belki hiç gerçek olmayacak birkaç hayal,
Belki gerçek olacak birkaç başka hayal bırakıyorum.
Ne kadar doğruyum, ne kadar yanlışım.
Nereye kadarı benim bu filmin, bilmiyorum.
Küslük de yok kalbimde, pişmanlık da,
Ama yanımda umut taşıyorum.
Ben gidiyorum. 
 
© hoPeace
30.05.2010  06:52 / Sakarya
 
Yorumlarınız için teşekkürler.
 
Toplam blog
: 73
: 495
Kayıt tarihi
: 28.03.08
 
 

Artık herhangi bir sayfaya baktığımda daha net bir görüntü oluşuyor. Her yazıda 'sen'i görüyo..