Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '13

 
Kategori
Deneme
Okunma Sayısı
340
 

Gitmek mi kaçış, kalmak mı dayanış?

Gitmek mi kaçış, kalmak mı dayanış?
 

Gitmek ve kalmak.. Gidişler kaçış, kalışlar ise sabretmekmiş bazı insanlara göre. Gitmenin neresi kaçmak orasını anlayamadım? Gidiyorsun yahu. Başka bir şehire göç ediyorsun. Bunu sen varken de yapabilirdim çok rahat bir şekilde. Yapmadım, çünkü beni bu şehire bağlayan bir tek sen vardın ve varlığın bu şehri sevmeme sebep oluyordu. Eee? Şimdi yoksun. Burada mı kalayım? Bir anlamı yok ki burada durmamın. Sen yoksan benim ne işim var bu şehirde? Ne anlamı var? Her gittiğim yerde anılarımızı hatırlayıp daha mı çok seni hatırlamalıyım? Ya da her baktığım yerde "aa şurda oturmuştuk" deyip efkara bağlayıp eskileri mi hatırlayayım?.. Hayır! Gitmek kaçmak değildir. Bu şehirin bir anlamı olmamasından dolayı gidiyorum. Sen yoksun bir kere. Sensiz anlamsız olan her şeyin üstüne gidip, bir de üstüne hayatıma başka birini alıp, o anıların üstüne başka biriyle olan anılarımı ekleyip hakaret mi edeyim seninle olan hatıralarımıza? Bunu mu istiyorsun da, gitmemi kabullenmiyorsun? Anlamıyorum seni. Hep suçluyorsun ya "gittin" diye, sen suçlamaya devam et. Hiç benim penceremden bakma olaya. Bakamazsın zaten, çünkü seni ben sevdim. Beni ise seven olmadı. Tek taraflıydı anlayacağın. Bunu gözlerinden okuyabiliyorum sevgilim. Kendini hiç kasma yani.

Gidişler ne kadar acıtsa da, kalışlar ondan daha fazla acıtır unutma. Sen kaldın da ne oldu? Ah, pardon. Senin sevmediğini unutmuşum, o yüzden acı çekmemişsindir. Haklısın. Kaldın da ne oldu demiştim en son. Olan bana oldu. Her seni başka birinin kollarında görünce, kahroldum. Gittin dedin ya, işte bu yüzden gitmiştim. Seni görmemek, duymamak için. Unuttum mu peki seni? Evet, unutmuştum. En azından alışmış, başka birini hayatıma almaya çalışmıştım. Fakat sen tekrar karşıma çıkarak tekrar hayatımı alt üst etmeyi başarmıştın. Neyse ki, bu sefer ben anlamıştım senin gideceğini de fazla umutlanmamıştım varlığına. Çünkü benim, senin varlığına artık ihtiyacım yoktu ama senin benim varlığıma ihtiyacın var. İlerde daha da fazla olacak buna emin olabilirsin. Bendim sana hayır getiren. Sana her gelen kısmet, benim kısmetimdi aslında. Anlayacaksın, ama beni başkasının kollarında gördüğünde anlayacak; pişman olacaksın. O zaman başını vurursun duvarlara belki. Belki de sen gidersin bu şehirden de, bende senden sonsuz kurtulmuş olurum.

Sakın ola ki, çıkma karşıma sevdiğim. Pardon, 'eski' sevdiğim.
Hoşcakal.. İlk kez ve son kez sana, hoşcakal..

 

Sevgilerimle;
 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 99
Toplam yorum
: 86
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 6838
Kayıt tarihi
: 07.08.11
 
 

Bir garip bankacı olmanın yanı sıra, yazarlık yapan; her şeyi olduğu suret için seven bir insanım..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster