Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '07

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Gitmek ya da kalmak....

Gitmek ya da kalmak....
 

“Eeeee ne karar verdin, düşündün mü, gidiyor musun, kalıyor musun”

“Ne bileyim ki ben, hala karar veremedim efendim”

“Olur mu ama, kararını vermen lazım”

“Haklısınız, vermem lazım farkındayım. Ama kendi açımdan bakarsam, çalışmak istiyorum, altından çıkamayacağım iş olmadığı düşünüyorum. Çalıştığım müddetçe var olacağımı da biliyorum. Fakat devletin sosyo - politik, ekonomik durumunu düşününce durup kalıyorum.Kaldı ki hayatında garantisi yok ki.”

“Ne değişti, hayatında, özelleşeli kaç zaman oldu

“Tamam değişmedi ama değişmeyecek anlamında da değil.”

“Tamam sen bilirsin ama kararını çabuk ver.”

“Gönlüm kalmaktan, mantığım gitmekten yana kalakaldım.”

“Ama olmaz ki kararını vermen lazım.”

“Haklısınız.Ama düşünmem lazım.”

“Hala mı? Kaç zaman önce söylemedikmi size, “

“söylediniz tamam, Ama, ya ben edebiyatça bir şey diyebilirmiyim?”İçinden parmak kaldırdı usulca, yere bakarken.Halbuki, hiç sevmezdi böyle anları, fakat okun yayadan çıkması gerekirdi, biliyordu da.

“De bakayım?

Kalırsam , kal diyecek mi bakalım. Şirket bana”

“Kızım sen salak mısın, ”

“Siz salak dedikçe evet salak olacağım.”

“Hadi kararını ver gel.Yarın saat 10’a karar süre.”

.....

Sabah 09.17;

“Naptın düşündün mü?

“Yok henüz değil, ” Bir an ağlayası geldi, gözleri doldu, doldu geri kaçtı, yağmurlar vazgeçti akmaktan.Sırf gururunu incitmek istemediler.İlk defamıydı acaba teşekür ettiği gözlerine.Ahh dedi;hayat ne diyeyimki…Sırf dün gece ve sabahında aklından bir an önce atamamıştı düşüncelerini, yüreği gümbürdüyordu, oysa.Küt, küt...


“Aaaaa akşam ne dedik biz? “

“Bana öğleden sonraya süre verir misiniz:”

“Ne olcak öğleye kadar, ha öğleden sonrası, ha şimdi ne fark eder ki.”

“Olsun ben yine öğleye kadar süre isteyeceğim sizden”.

“Ne yapacaksın hadi tamam da”

“Duaya ihtiyacım var..”

“Kızım sen ne dediğinin farkında mısın..”

“Farkındayım efendim, hem de çok ama gerçekten bu süreyi verin”

.....

Yukardaki konuşma pasajları hoş değil mi?

Hep son dakika gollerinimi sever insan.Ya da karşındakinin anasınımı ağlatır.Neyin peşidedirki, kısacık bir an, iki dudak arasından çıkacak 4 hecelik “GİDİYORUM”la, yine 4 hecelik “KALIYORUM”un, kaybedeceklerini, kazanacaklarını kestirememenin, çaresizliğini, mideye inen kramplardan hissediyorsunuz dur mutlaka.Kaderin alnına yazdığı her çizikten ileri gidemeyeceğinin de farkındalığı vardır.Karşındakine iyi akıl satan sen, kendine gelince, en son köşenin duvarına tırmanmaya, paçandan yakalanmayasın diye depinmeye başlıyorsun.Ne yazıkki paça da gittiğine göre, şimdi sen, son dakikada çıkacak kelimenin zincirlerine vurulmuş bir halde bekliyorsundur.

Son 60 dakikam kaldı…Hagi gibi son dakika golü, ağlardaaaaa

Yazacağım ama gol mü olur, direkten mi döner?

DİREKTEN DÖNDÜÜMMMMM KALDIM RABBİMM UTANDIRMASIN 14.30

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..