Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Gitmek zamanı

Bazan gitmeleriniz tutar... Bedeniniz kalsa da... Yüreğiniz yola çıkmıştır artık.

Bu gitmeler kimi zaman bir sevdadan... Kimi zaman da bir dosttan olur.

Sancılı bir dönemdir karar verme süreci. Bir yanınız "Gitmeli" derken... Diğer yanınız "Acaba kalmam için bir sebep bulabilir miyim?" diye çırpınır.

Hani "Ne yardan, ne serden" derler ya... O hesap.

Tahammül sınırlarınızı zorlar bazı yaşananlar... Anlatmak ister anlatamazsınız...Ya da yanlış anlaşılır... Beyniniz isyandadır.

Yaşanmışlar vardır bir yanda... Vazgeçemezsiniz...Y üreğiniz kan ağlar.

Ama "Gitme vakti gelmiş"se eğer... Geçen her an, zaman öldürmedir...Ertelemedir.

İşte... Bir dosttan gitme zamanım geldiğinde içimden gelenleri kağıda döktüğüm birkaç satır.

Şöyle bir elimi sallayıp sevdiklerime

Yavaş yavaş yola çıksam diyorum

Dostluk şarabının tadı kaçmadan

Zamanında çekip gitsem diyorum.

Gereken ne varsa...söylendi...bitti

Sevgi diyarında gönlüm incindi

Artık gitmenin de zamanı geldi

Fazla eylenmeden, gitsem diyorum.

Ne kalem anlatır, ne dostlar anlar

Giden gider, kalan yalnız anılar

Gözlerimde kümelenmiş bulutlar

Yağmur başlamadan gitsem diyorum

 
Toplam blog
: 139
: 1916
Kayıt tarihi
: 12.04.07
 
 

Bana biri kendini anlat dese, susar kalırım. Her konuda çılgın bir istekle konuşan ben, işte o anda ..