Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '08

 
Kategori
Edebiyat
 

Gitmek zorundayım

Gitmek zorundayım
 

Gözlerinde hüznü gördüm bu gece,
Kirpiklerinden süzülen gözyaşları,
Gitmek zorundayım…
Bende isterdim çok kalmayı,
Bana her sıkı sıkıya sarıldığında
Kulağıma fısıldadığın o iki kelime,
O kadar içten ve titrekti ki,
O anlar bırakmak istemiyordum seni,
Farkında mıydın nasıl saçlarını ,
Kokluyor, öpüyordum….
Sense bana gitme deyişlerinde,
İçim sızlardı, kanayan bir yara gibi.
Ama gitmek zorundayım..
Her veda edişlerimizde,
Dönüp gidişlerinin ardından,
Her defasında koşup gelmek isterdim,
Sana gitmek istemediğimi,
Ama gitmek zorunda olduğumu,
Sende biliyordun.


Yalçın çobanlı

 
Toplam blog
: 71
: 582
Kayıt tarihi
: 21.02.08
 
 

1958 İzmir doğumluyum,evli ve 1 çocuk babasıyım. Öğretmenlik yıllarımdan sonra turizm alanlarında..