Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '08

 
Kategori
Deneme
 

Gitmek

Gitmek
 

Gitmek.
Ardını herhangi bir yere verip, uzaklaşmak.
Ya da birine, birilerine.
Cazip gelir çoğu zaman, gidilmelidir.
Gittikten sonra ki hal anlaşılmaz, meçhuldur.
Gittikten sonra olacağı varsayılan herşey, bir anda hiçbirşey olur.
Olmaz.
Gitmekle olmaz.
Kalmalı.
Sevmeli.
Seviyorum demeli.
'Seviyorum', duyulduğunda söylenmeli.
Karşılık olarak, ben de.
Ya da içten ne geliyorsa sevgiye dair söylenmeli.
Olduğu gibi bırakarak kelimeleri.
Olmamalı bu sessizlik,
Herşeyi, hiçbirşey yapan.
Çok şey olmalı giderken yanına alınacak.
Eşyalar, fotoğraflar, kelimeler.
ve cümleler.
En azından 'Seni Seviyorum' lara verilen karşılıklar olmalı.
Sevgiliye saygı duyulmalı.
Geçmiş zamanlı cümlelerin anlamsızlığına sığınmamak için bol bol gelecek zamanlı cümle tüketilmeli.
"Güzel olacak" gibi.
İki kişininde bu sevgi cümleleri aynı yüklem altında buluşabilmeli.
Birisi 'Seviyorum' iken diğeri 'Seviyordum' olmamalı örneğin.
Seviyorum olmalı.
Seveceğim olmalı.
Sevmeli.
Gitmemeli.
Uzun cümlelere gerek duymamalı bu sevgiden söz ederken,
Uzun olması istenmeli sadece bu aşkın,
Geriye dönüşte bulunamayacağı bilinmeli,
Ve mutlaka bir geriye dönüş isteğinin olacağı,
Bu nedenle, gitmemeli.
Umut kelimesinin anlamını yitirmesine izin vermemeli bu sonsuzlukta.
Umut etmeli, gitmek yerine.
Ki insan sevmişse birini,
Bir çok şeyden gitmiştir zaten.
 
...
© hoPeace
23.06.2008 02:51 / Gökova - Muğla
 
Yorumlarınız için teşekkürler.
 
Toplam blog
: 73
: 495
Kayıt tarihi
: 28.03.08
 
 

Artık herhangi bir sayfaya baktığımda daha net bir görüntü oluşuyor. Her yazıda 'sen'i görüyo..