Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gitmek

Gitmek istiyorum bazen gözünün alamadığı o uçsuz bucaksız yerlere gitmek. Sonra kendimi saklamak istiyorum, kimsenin bulamayacagi bir yere koymak belki de kendimin bile bulamayacağı bir yere. Kimi zaman da gökyüzü olmak istiyorum söyle maviliklerde kaybolmak gecesinde yıldızlara ulaşmak... Bazen de gelmek istiyorum gittiğim o yerlerden ya da gidemediğim ama gitmis gibi yaptığım.  Sonra saklandığımı sandığım kimsenin bulamayacağı dediğim o yerde buluveriyor beni yalnizlığım ve umutsuzlugum. Gökyüzünde maviliklerde olmak isterken sensizligin ateşinde kızıl rengine bulanıyorum. İşte ne gidebiliyorum ne de gelebiliyorum bazenlerimde yaşıyorum hayatımı...

Hasretle bekledim seni sevgili. Gelirsin diye bu kalbi sevginle besledim. En derinlerime yazdim seni girdiğinde hiç çıkma diye. Bir telefonla çıka geldin hayatıma. En olmazımda buldum seni. Sevgim yetmedi sana olan aşkima. O kadar sevdim ki canımı yoluna koydum. O da yetmedi beni sevmene. Hatalarım hep sevgimi çaldi. Beni sensiz bıraktı. Hep çıkmaya çalıstıkça icine çekti yalnızlığım. Tek kurtulusum tuttuğum ellerindi. En sonunda onlar da bıraktı beni...

 

 
Toplam blog
: 6
: 149
Kayıt tarihi
: 18.07.11
 
 

04.08.1985 Ankara doğumluyum. Mütevazi bir ailenin 3 çocuğundan sonuncusuyum. Sırasıyla Mimar Kem..