Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Gitmeler

Gitmeler
 

Gidiyorum dedin ya bana
Bu kadar üzüleceğimi sanmazdım,
İlk günüm çok tedirgin geçti...
İkinci gün her yerde seni aradı gözlerim,
Anlatamadım,
Üçüncü gün artık dayanamayacaktım,
Nerden anladın...
Aniden çıktın karşıma...
Halinde bir hüzün vardı...
Sesinde bir kırıklık
Aradığını bulamamış gibi
Görmüş de beğenmemiş gibi
Yatmış da uyumamış gibi..
Anlayamadım
Olsun be canım bırak istediğin gibi
Beni sevmen şart değil
Ben senin peşinde koşacağım...
Sen başka birinin
Bu dünya böyle kurulmuş,
Hasret olmasaydı
Ulaşamamak olmasaydı
Aşk olur muydu?
Sen bu kadar güzel olur muydun?
Bu kadar parlak, bu kadar erişilmez,
Bu kadar can...
İple çekiyorum yarını..
Uyku girmiyor gözlerime
Çabuk ol sabah!
Birden ol!
Birden gideyim
Birden göreyim
Bir de ne göreyim?
Yokluğunu...
Düşünmek bile istemiyorum
Acaba bu gece benim gibi...
ZOR GELDİ Mİ SANA DA?

Flower_izmir
25 ŞUBAT 2008

 
Toplam blog
: 15
: 263
Kayıt tarihi
: 05.08.08
 
 

Emekli ilkokul öğretmeniyim. Güzel insanlarla güzel şeyleri paylaşmayı seviyorum. ..