Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Gitmelere alıştım ben

Gitmelere alıştım ben
Uzaklaştırmak istemenden anladım herşeyi
İsmin hece hece çınladı
Durdu içimde dün gece
Ben çok büyük sevdim seni
Sense onun içinde kaybolup gittin
Git şimdi nereye istersen
Kimin yanına gitmek istersen git

Ben hep burlarda olacağım
Bir zaman gelecek belki
Yanından geçeceğim
Sanki iki yabancı gibi
Birbirimizi bile tanımayacağız
Benim içimde kopsada fırtınalar
Görmezlikten geleceğiz aynı ortamlarda bulunmak
Zorunda kaldığımızda

Teneffüs saatlerinde seni aramayacak artık gözlerim
Çayımı yanlız içeceğim
Senin alıştırdığın gibi şekersiz
Benim gecelerim yine uykusuz geçecek
Ama dertlerim sen olmayacaksın
Sana asla Herkes Gibisin diyemem
Nazım'ın sevgilisine dediği gibi
Çünkü sen beni yeniden ben yapandın
Sevmeyi öğretendin
Görev süren doldu galiba
Çünkü gitmek istiyorsun
Ve bunu her fırsatta belli ediyorsun

Korkma bir daha rahatsız etmem seni
Sıktım bu kadar çok severek
Kusura bakma
Ben bu sefer doğruyu buldum demiştim çünkü
Keşke demeyeceğim senin için
Yüreğimle sevdim
Yüreğimle hareket ettim senin yanında herzaman

Şiirlerle başlattım herşeyi
Yine bir şiirle bitsin istedim
Yıkılmayacağıma dair söz verdim Dostlarıma
Ve Yıkılmadım karşında
Hayat oynadı bana yine oyununu
Ama yılmayacağım
Korkmayacağım hayattan
Çünkü Sağlam bastım bu sefer ayaklarımı

Şimdi heycanlısındır
Mutlusundur
Sevgilin geliyor ne de olsa bilmediğim diyarlardan
Ben mi
Beni merak etme
Hiç merak etmedin nasıl olsa...
Artık özgürsün
Hadi git bakalım İlham Perisi...

Yusuf Sezgin AYBEY

 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..