Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '07

 
Kategori
Aile
 

Gitmene alışamadım, seni çok özlüyorum....

Gitmene alışamadım, seni çok özlüyorum....
 

Sevgili halacım bilmeni istiyorumki seni gerçekten çok ama çok özlüyorum. Bu özlemimin sebebi bellidir ama senin özlemin bir başka bende. Annemide çok özlüyorum babamıda abimide amcamıda ama senin özlemin bir başka bende. Rüyalarımda seni gördüğümde bütün özlemlerimin geçmiş olduğunu zannediyor; uyandığımdaysa tam bir hayalkırıklığı yaşıyorum... İçim burkuluyor kalbimde ufak bir baskı heyecan gibi değil ama üzülünce hissettiği kalp acısı gibi...

Seni tanıdığımdan beri yüzünde gülücüklerin eksik olmaması benide kendi çocuğun gibi yetiştirmen herşeyde peşimden koşman sana her telefon açışımda içimdeki bütün sıkıntıları anlattığım hatta bütün sıkıntılarımı içimden alman benimle birlikte üzülmen ve bütün üzüntülerimi tekrar neşey çevirmen.Daha nasıl anlatabilirimki seni nasıl anlatabilirimki sana olan özlemimi.Resimlerine baktığım zaman yüzündeki hüzünü, neşeni anlatmak istediğin herşeyi özlüyorum halacım.

Rüyalarımda seni gördüğüm zaman herzaman aynı şekilde neşeli sevecen ve gülerek görmek çok güzel hatta anlatılamayacak bir duygu selinin kalbimi yerinden çıkaracak şekilde hızlandırması ve azda olsa gecenin o hızını hatırlayamadığım zaman diliminde 5 dakika bile olsa deli gibi attırması benimle konuştuğun şeyleri hatırlayamasam bile o damarlarımdaki akan kanın çok aşırı bir hızda ilerlemesi nasıl anlatsam çok mutlu olmak basit gelir seni gördüğüm gecelerin kısalığının yanında...

Sevgili halacım seni son görüşümün üzerinden tam 5 yıl geçti.Son günlerimizi yaşadığımız günler aklımdan çıkaramadığım son gülücüklerin o berbat acıları çekerken bile bana hisettirmemek için zorda olsa gülücüklerini eksik etmemen acı ile birlikte attığın o kahkahalar sadece beni mutlu etmek için değilmiydi.Sadece ben üzülmeyeyim diye hep gülmen tebessümlerin benim seni sevdğimden daha çok beni sevmen değilmiydi.Hep çocuklarım biraz daha büyüsün ele güne muhtaç olmasın annelerini hep mutlu biri olarak hatırlasınlar dememişmiydin.

Sevgili halacım evet ölümünün üzerinden 5 yıl geçti.Seni kaybettik ve ben gitmeni bir türlü engelleyemedim. Elimden bişey gelmediği için çok üzüldüm halada bu üzüntüleri yaşıyorum.Zaman olarak doğru bir zamanda mı gittin bilmiyorum.Takdiri ilahidir diyorum.Allah sevdiği kullarını daha erken yanına alırmış diyorum.Tabi bu düşünceler kendimi avutmaktan ve kendimi teselli etmekten başka bişey değil bunuda biliyorum.Ama seni çok özlüyorum.Bu özlemimide artık rüyalarımda seni görerek dindiremiyorum.Elimden bişey gelmediği için ve seni daha uzun bir zamanda bu dünyada tutamadığım için özür dilerim umarım beni ve ailemi ellerinden işey gelmediği için affedersin.Seni çok seven bütün ailem adınada senden af diliyorum...

SENİ ÇOK ÖZLEDİM sevgili halacım........
 
Toplam blog
: 9
: 3470
Kayıt tarihi
: 18.08.07
 
 

Konya Ereğli doğumluyum koyu bir Galatasaray taraftarıyım.3 yıldır İzmirde yaşıyorum.Dayanıklı tüket..