Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gitmeyi seçmişti...

Ağlayarak dert yandı genç kadın: "Oysa ne kadar emindim onun da sevdiğine, o da benim gibi aşık sanıyordum. Engelleri var ve gelemiyor sanıyordum. Bugün bana beni sevmediğini, bana acıdığı için devam ettiğini ama artık gitmem gerektiğini söyledi. Şok olmuştum. Hatta bana onursuz imasında bile bulundu. İşte o zaman..."

Kesti bir anda ağlamayı, gözünde dondu kaldı adeta gözyaşları bir anda. O acılı kadının yerini sinirlenmiş, yaralanmış ve gerçekten onuru kırılmış biri almıştı. "İşte o zaman", diye kestim sözünü... "Aşk bir kez içine işlemişse, hayatında hiç duymadığın lafları duymaya hazır olacaksın. Yanacaksın, ağlayacaksın, vazgeçemediğin için lanet edeceksin kendine. Kaç kere terkedip tekrar tekrar geri döneceksin. Hayatında gururunu elden bırakmamış biriysen bile aşıkken görmüyor gözün birşeyi. Bitmek bilmeyen bir umut doluyor içine, herşeyden nem kapıyor, her sözünden anlam çıkarıyorsun. Asla göze alamıyorsun yokluğunu, seni sevmediği fikri bitiriyor seni, inanmıyorsun, inanmak istemiyorsun. Sonuna kadar sürüklüyor peşinden seni aşk. Ama birgün geliyor tokat gibi çarpıyor yüzüne gerçek. Kaybetmek istemiyorsun ya, işte sadece onun için bile kaybediyorsun. Değeri beşse yirmi yapıyorsun onu, seviyorsun ya, varlığı bile yetiyor ya. Ama bir gün adın, stratejiyle davranmadığın, en değerlin yaptığını gizlemediğin için onursuza çıkıveriyorsa, hem de onun dilinden dökülmüşse bu sözler; işte o zaman oturup düşünme bile. Neyi düşüneceksin ki? Sana dünyada söylenebilecek en ağır sözü söylemiş o adamla bundan sonra aynı olur mu her şey? Neye yarar ki seviyorum dese bu saatten sonra? Birgün ufacık bir tartışma anında yine derse sana, zaten acıdığım için bırakamadım seni, diye? Bunu göze alabilecek misin? Onurunu serebilecek misin yerlere sırf aşıksın diye. Düşünme, hemen ver kararını. Ya kalacak ve bir ömür boyu yitirdiğin onurun için ağlayacaksın ya da efendi gibi çekip gideceksin ve giderken arkana bakmayacaksın bile..."

İki damla gözyaşı daha döktü genç kadın. Sonra bir hışımla sildi gözyaşını ve gülümsedi. Gitmeyi seçmişti...

 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..