Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gitti

Gitti
 

Güneş batar...


Yarama tuzu basıp da gitti. Gitti, gitti. Onu elimde tutmak için ne yaptımsa olmadı. Sonunda yuvamı başıma yıkıp da gitti. Yirmi senenin sonunda beni ateşlere atıp da gitti. Çocuklarımın boynunu büküp de gitti. Ben nerde yanlış yaptım. Suçu samur kürk etmişler kimseler beğenip de üzerine almamış, ben her fırsatta giydim. Sonuçta aslında ben suçluyum diyerek kaçıp da gitti.

Türküler yoldaşım, yazılar sırdaşım, yalnızlık arkadaşım oldu.
Yaralı gönlüme derman olmadı, yarama tuzları basıp da gitti diyor yoldaşımın biri.

Çok seviyorum seni çok dedi. Teselliyi, heyecanı, umudu başka tenlerde aradı. Acaba buldu da mı gitti.

Gönlüm nasıl düştü böyle zalıma anlamadım gitti.

Kimsesiz kuşlar gibi yuva kurmuşken evimi başıma yıkıp da gitti.

Anam bildim, babam bildim. Ondan başka hayat bilmedim.

Bir bakardı bana çiçekler açardı. Gonca güllerimi koparıp da gitti.

 
Toplam blog
: 6
: 563
Kayıt tarihi
: 19.05.09
 
 

Yaklaşık 40 yıldır nefes alıyorum. Nefesim kesilmesin diye yazıyorum. Harfleri yan yana diziyorum üz..