Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '09

 
Kategori
Teknoloji
 

GittiGidiyor'dan Blackberry aldım!

GittiGidiyor'dan Blackberry aldım!
 

redhat


Merhaba,


kısa bir süre önce GittiGidiyor'dan seçip beğenip bir blackberry aldım. En büyük endişem ekranda, "sanal ortamda" gördüğüm cihazın elime gelince ne hale dönüşeceğini bilmemekti. Neyse...

Cihaz geldi, geldi ama çalışmadı. Ülkem insanı hat, mat, operatör falan dinlemiyor. Hattı mat etmişler resmen :)
Sokak tabiriyle, "kırmışlar"... Neyse almadan önce okumuştum ürünün tanıtım ekranında. "Bütün operatörler ile çalışır"...Nasıl olabiliyorsa artık o:)

Gelen telefon çalışmayınca ben de 0 risk sistemini deneyeyim dedim. Gönderen arkadaş ile temas kurdum. Medeni bir şekilde iletişim kurduk. Cihazı geri gönderdim ve oldukça hızlı bir şekilde ödediğim bedel tarafıma iade edildi.


0 risk sistemi için GittiGidiyor'cu arkadaşlara teşekkür ediyorum.



 
Toplam blog
: 142
: 1570
Kayıt tarihi
: 17.03.09
 
 

İnternet ve bilişim teknolojileri konularına ilgi duyan, yenilikleri takip eden ve bu yenilikleri pa..