Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '08

 
Kategori
Sinema
 

Gittiğim filmler

Gittiğim filmler
 

Hepsinin ellerine sağlık.


Son zamanlarda çok filme gittim:

Mustafa, Osmanlı Cumhuriyeti, Güneşin oğlu , Üç maymun, Muro, Arog, Issız adam, ( 2 defa)

Sondan başa yazalım. 100 yılın en iyi aşk filmidir Issız adam. Bir aşkı anlatıyor. Aklıma geldikçe , bir de son sahnesi aklıma getirdiğimde tüylerim diken diken oluyor.Filmin konusunda , şimdi hatırladım. Alper'in Ada ile tanıtıktan sonra yaşamının daraldığını gördüm. Bu çok şeyi anlatıyor.

Arog ta, büyük bir özenle yapılmış bir film. Her kostümü her sahnesine çok emek verilmiş.

Muro’ya diğer filmlere gittiğim için gittim ama Kurtlar vadisini sevmediğim bu filme pek sıcak bakamıyorum.

Üç Maymunda, konusu güzel ama sonu pek güzel değildi. Bir filmde filmin konusuna ve sonuna bakmanızı tavsiye ederim.

Güneşin Oğlunda: Güneş tutulması sırasında doğmuş 7 kişiyi anlatıyordu. O yedi kişi arasında imam da vardı berber de vardı. Hepsinin kişilikleri birbirine karışıyordu. Halk için çekilmiş filmleri seviyorum. Eğer film bir mahallede geçiyorsa çok severim.

Osmanlı Cumhuriyeti: 100 yılın en iyi 2. tarih filmi. Oyuncular tam yerinde . Vildan Atasever iyi bir performans gösteriyor..

Mustafa : 100 yılın en iyi tarih filmi. Müziği yeter onu anlatmak için.

Hepsinin konusu farklı ama bize yansıttıkları güzeldi. Kaliteliydi hepsi ama Issız adam bambaşkaydı o filmin tekrarı yapılmalı, iki sevgiliyi birleştirme adına.

Siz siz olun film seyrederken mısır yiyin. Mısırı da arada alın. Daha zevkli olur.

İyi seyirler.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..