Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Gittiğin yurtlar bana ırak

Gittiğin yurtlar bana ırak
 

Oralarda gül üstüne gül koklarlar


Gitme dedim O yurtlar  çok ırak,

Hayalin, cemâlin artık  bana  uzak,

Hedefsiz  yolcusun, kırık umutlar,  

Oralarda gül üstüne gül koklarlar,

Güzele kıyarlar, çirkine katarlar....

****

Korkarım rüzgâr seni önüne katar,

Uğramaz sana artık gelecek bahar,

Pişman olursan  yüreğim yanar,

Oralarda gül üstüne gül koklarlar,

Güzele kıyarlar, çirkine katarlar....

****

Sensiz yetim, öksüz  kaldı buralar,

Güller sarardı,soldu, bozuldu bağlar,

Dil sustu, gözler yaşlı, uzaklara bakar,

Oralarda gül üstüne gül koklarlar,

Güzele kıyarlar, çirkine katarlar....

****

Günler geçmiyor sanki olmuş seneler,

Seher vakti gelmiyor,uzamış geceler,

Bu hasret bitsin artık gel gayrı yeter.

Oralarda gül üstüne gül koklarlar,

Güzele kıyarlar, çirkine katarlar....

 

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..