Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '09

 
Kategori
Ne Nerede?
 

Gittim, gördüm, beğendim!

Gittim, gördüm, beğendim!
 

internetten alıntıdır.


Selam sevgili gönül dostları.

İzmir'de her yıl, fuarın içinde Souvenir Hediyelik Eşya Fuarı açılır. Ben de hiç aksatmadan her yıl muhakkak orasını ziyaret ederim.

Bu yıl da 17-31 Aralık tarihleri arasında etkinlik devam edecek. Tabi, bu tür etkinlikler benim ilgi alanım olduğu için hemen ilk fırsatta gittim. Ev aksesuarlarından, giysilere, ev terliklerine, el yapımı sanatsal ürünlere, oyuncaklara kadar ne ararsan var da var...Yaklaşık 5 sokaktan ibaret ama aralarda inanılmayacak kadar çok stand var. Yerler halı kaplı, tertemiz, ortam sıcacık, içini de ısıtmak istersen çaycılar etrafında geziyor.

Bu yeni yıla annemde girmemiz dolayısıyla, orada bulunacak herkese, çam sakızı çoban armağanı ufak tefek ama manevi değerleri yüksek hediyeler aldım. Ağabeyime, sevgili eşine, canım Gülse'me, canlarım halamlara, minik oğluma ve tabi ki anneciğime harika hediyeler aldım. Her yaşa, her zevke, her keseye hitap eden ürünler var.

Benim en çok dikkatimi çeken, el emeği sanatsal ürünler oldu. Hemen oracıkta ebru sanatını uygulamalı gösteren sanatçılarımız vardı. Ben de denedim, harika bir duygu, kendi yarattığım şekli kağıt üzerinde görmek egomu epey tatmin etti doğrusu!

Marifetli ev hanımları hele neler yapmışlar neler...Ev yapımı kurabiyeler, poğaçalar, kendi işledikleri canım yazmalar, yaptıkları tablolar, tamamen el işi ve emek isteyen takılar...Gurur duydum yurdumun ev hanımı modelinden! Ne kadar üretken, ne kadar becerikli, ne kadar da sosyal...

Üstelik bazı standlarda, tamamen yardım amaçlı satışlar yapılıyor. Örneğin; kimsesiz çocuklar için, sokak hayvanları için, engelli arkadaşlarımıza araç almak için yapılan satışlar. Ben genelde tercihimi bu tip standlardan yaptım. Satın aldığın bir ürün sayesinde binlerce hayat kurtardığını bilmek çok güzel bir duygu...

Hediyelik eşya fuarına saat tam 12'de girip, akşam 17'de çıktım. 5 saat hiç yılmadan yürümüş oluyorum böylelikle...Başka zaman 5 saat yürüyüş yap deseler, "ölürüm" derim ama iş alış-verişe gelince, biz kadınları tutabilene aşk olsun!

İzmir'de ikamet eden herkese şiddetle bu fuarı gezmelerini öneririm. İzmir'de olmayanlara ise; muhakkak ziyaret edilmesi gereken bir faaliyet olduğunu bildiririm.

Elimizden geldiğince bu tip faaliyetleri kaçırmayalım. Hem ihtiyaçlarımızı giderip, hem aldığımız bazı ürünlerle birilerine yardım edip hem de ekonomiyi canlandırsak fena mı olur?

Nitekim ben gittim, gördüm, beğendim! Darısı sizin başınıza!

Sosyal birey olup, etkinliklere bol bol katılmanız dileğiyle, sevgiyle kalın!

SEVİLAY

 
Toplam blog
: 71
: 1912
Kayıt tarihi
: 15.11.09
 
 

32 yaşındayım, evliyim ve yakışıklı bir oğlum var. Profosyonel pilates eğitmeni ve besin destek ü..