Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Gittim

Gittim
 

..


Yaşadığımdan emin değilim..
Gittiğimden eminim ama bak..
Seni özlediğimden de eminim..
Yirmi üç yaşında bir hayal kırıklığı olduğundan hiç şüphem yok mesela..
Beceriksizliğimden, yalnızlığımdan, yalanlarından, bu şehri sevmediğimden,
düzensizliğimden, yorgunluğumdan, huysuzluğumdan, kırgınlığımdan,
inatçılığımdan, çaresizliğimden eminim mesela..
Şimdi hayat çok zor sevgilim..
Ve hayat gittikçe zorlaştı gözümde dün gece..
Ben dün gece büyüdüm sevgilim..
Yalancı ışıkları söndürttüm üstümüzden
Gözlerinle öpüştüm, şarkılarımızı söyledim..
Ellerini özledim deli gibi..
Kokunu hissettim içimde..
Ama hiç biri geri getirmedi seni..
Ört bas etmedi söylediğin yalanları..
Değiştirmedi gittiğim gerçeğini..
Aslında sensizlik bana göre değil..
Seni çok özledim..
Canımın saklısında yaşıyorum seni
Hiç kolay değil..
Sensizliğe alışmak çok zor be canım..
Günlerdir doğru dürüst uyuyamıyorum mesela..
Yazılarda yazamıyorum artık sana dair..
Kitapta okumuyorum..
Herşeyi bıraktım sen gideli..
Ağzım artık daha bozuk sadece
Daha çok küfürler savurur oldum sensizlikte..
Çok bekledim seni,
Her halimle, her yerimle bekledim..
Bazen gelse de dönmüycem dedim, dönse de affetmiycem..
Oysa gelişini düşünmek bile yetti affetmeme..
Aramanı bile bekledim bazen,
Ağır küfürlerle ört bas ettim sonra aramayışlarını..
Bunca zaman aramayışlarını biriktirdim..
Seni bekledim ben çünkü..
Seni bekledim..
İçtim.. İçtim.. İçtim..
Kustum....
En çok giderken bıraktıklarına kustum..
Kustum.. Kustum.. Kustum..
İçtim..
Masum değildik hiç birimiz öyle mi??
Hala bunu söyleyip bu lafın arkasına sığınabiliyor,
Ve hala suçu bende arayabiliyordun yani..
Bir kere anlamaya çalışsaydın beni
Bir kere dinleseydin
Bir kere yalanlarının arkasına sığınmasaydın
Verdiğin sözleri tutabilseydin
Belki o zaman anlardın beni..
Belki o zaman herşey çok daha farklı olabilirdi..
Hiçbir şeyi bilmeden, anlamadan,
Son bir şans bile tanımadan Bitirttin herşeyi..
Yokluğun gümüş tepsi de intihar sundu bana..
Ama başka çıkış yol bırakmamıştın ki oysa..
Ve bitti.. Gittim, gittin..
Geriye dönüp bakamadım bile..
Çok seslendim, çok haykırdım içimden
Ne olur bırakma beni gitmeme izin verme diye
Hıçkırışlarımı bile duymadın..
Gittim..
Ne olurdu o an yaşananlar yalan olsaydı,
Ne olurdu hepsi kötü bir kabus olsaydı..
Gerçekten dediğin gibi yalan bu söylenenler deyip ispatlayabilseydin bana bunu..
Sonradan kabul edip, gerçek olmasaydı hiç biri..
Gittim..
Herşeyi yok sayıp, ezip geçip..
Yarım, eksik, Elvedasız,
Sana son kez sarılamayıp, geri dönüşsüz
Gittim..

 
Toplam blog
: 24
: 1007
Kayıt tarihi
: 30.01.09
 
 

Kaleminden, yazmaktan hiç vazgeçmeyen, fotoğraf çekme ve çekilme hastası olan biri..  ..