Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '12

 
Kategori
Siyaset
 

Gittin geldin de n’oldu?

Gittin geldin de n’oldu?
 

Başbakan, Rusya Devlet Başkanı Putin’e gitti…

Ve geldi…

Tamam, da n’oldu?

İki buçuk saatlik görüşmenin ardından, birlikte yapılan toplantıda, basından aldığımız bilgilere göre – daha doğrusu, bu konuda basında yeterli bilgi, her nedense yok- “…İki liderin basın toplantısındaki gerginliği yüzlerine ve vücut dillerine yansırken Rusya Lideri Putin'in Suriye konusunda açıklama yapmaması dikkat çekti. Putin ve Erdoğan genel açıklamalarında iki ülke arasındaki ekonomik ve ticari ilişkilerdeki gelişmeye dikkat çekti. Enerji ve turizm konusundaki gelişmeler vurgulandı. Basın mensuplarının sorularıyla gündeme gelen Suriye ile jet krizi konusunun görüşmede dikkate gelmediği ifade edildi. Basın toplantısında bir hayli gergin ve yorgun olduğu gözlenen Erdoğan Suriye konusundaki soruları yanıtlarken Putin bu konuda soru yanıtlamadı.”

Yani…

Başkan ve Başbakan bir araya gelmişler, “Turizm ve enerji” konusu ile iki ülke arasındaki ticari ilişkilerden söz etmişler.

Peki, başbakan’ın çantasında “Suriye” konusu yok muydu?

Vardı da, anlaşılan o ki, iki lider bu konuda ortak sonuca varamamışlar, “Suriye’nin bütünlüğünün korunması” dışında. Bir de Rusya’nın, uçağımızın düşürülmesi konusunda bize hiçbir bilgi vermediğini öğrenmiş olduk…

Başka?

Başka bir şey yok…

XXX

İlaçlarım bitmiş…

Günde 8 adet ilaç alıyorum. Hepsi de “Raporlu” ve ömür boyunca kullanacakmışım. Birkaç tanesi bitmiş, gittim sağlık ocağına yazdırdım…

Bekliyorum ki “Reçete” verecek doktor, her zaman olduğu gibi…

Yok, vermedi, “Git eczanene al” dedi…

Teknoloji nelere kadir, gittim her zamanki eczaneme “ Verin ilaçlarımı” diye kükredim…

Eczacı, beni yumuşatmak için sempatik davranıyor. O arada “Baskül” dikkatimi çekti. Bari dedim kilomu öğreneyim. Çıktım üstüne tartıldım. Beni tartılırken gören eczacı “Abi… Bi de boyunu ölçelim” dedi…

Ölçtürdüm, 1,76 geldi. Hâlbuki ben, boyumun 1,78 filan olduğunu düşünüyordum. Değilmiş, böylece “Boyumun ölçüsünü” almış oldum…

Her türlü teknolojik donanım Türkiye’de var iken, insanlar neden boylarının ölçüsünü öğrenmek için yurt dışına çıkıyorlar, işte orasını anlamadım…

Gir bir eczaneye, al boyunun ölçüsünü, di mi ama…

 

19 TEMMUZ 2012

İBRAHİM PEKBAY

 
Toplam blog
: 1104
: 918
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..