Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gittin sende bana dair artılar bırakarak

Gittin sende bana dair artılar bırakarak
 

gittin senden bana dair artılar bırakarak.


Senden kalan artılar yüreğimde. Senin özlemin, hasretin her şeyinle senden kalan artılar var yüreğimde. Gidiyorum içimde umutlarım senli koşuşlarla yüreğimin doğrultusunda. Sesin yankılanıyor kulaklarımda beni çağırıyorsun uzaklardan.

Hüzünlere bürünmek istemiyor yüreğim sen varsın, aşkın var, biz varız. Sesin hala yankılanıyor uzaklardan çağırıyorsun koşuyorum yetişmeden bitiyorsun. Bu gitmeler uzar mıydı böyle büyüyor içimdeki sen. Gözlerim doluyor aklıma her düştüğünde sarılıyorum telefona hayata dönüşüm sesin oluyor.

Ben nasıl bir aşka düştüm. Arıyorum her yerde kendimi bulamıyorum. Unuttum sanki yokum bu dünyada yalnız sen varsın.

Ben seni seviyorum gülüşünü seviyorum, dokunuşlarını seviyorum. Ve anlatmakla bitiremediğim bir sen var en çok sendeki beni seviyorum. Kendimi görüyorum sana baktığımda. Yüreğim sende aklım sende ruhum sende ben sendeyim.

Seni benzetmekten çekinmiyorum en güzel varlıklar hep sen. Nereye baksam nereye koşsam sen varsın. Nedir bu düştüğüm anlamıyorum. Git gide kaybediyorum kendimi aramaya koyuluyorum ama bulamıyorum.

Sesin yankılanıyor kulaklarımda özlemin bende anlatılması imkânsız bir duygu nehri. Ve her gün kapılıyorum boğulmamak için mücadele ediyorum. Senden kalan artılarla yaşıyorum her gün bir yenisi ekleniyor. Sesini özlüyorum, bakışlarını özlüyorum, ellerini benden kaçırışını ve en çok sendeki beni özlüyorum.

Duygularını açmazdın saklardın hep ben üstüne üstüne gelirdim ben geldikçe sen kaçardın. Bir gün bir karar aldın "Seni seviyorum galiba" dedin bunda bile emin olamadın. Üstü hep kapalıydı duygularının. Oysa bende büyüyordun. Sen kaçtıkça ben yürüyordum yorulmuyordum çünkü seni çok seviyordum.

Güneşi aldım odama bir sabah uyandığımda içimi ısıttı. Sanki sendin o kadar güzeldi ışık demetleri. Bende bir karar aldım artık seni daha çok sevecektim. Bana dünyanın güzelliklerini yaşatan ruhumu huzura kavuşturan bu güzeli sevmeyip de ne yapsaydım.

Gittin artıların kaldı bende içimde büyüyen bir sen kaldı.

Yokluğunda düşlere dalmak ne kadar acı. Sensizliği düşündüğümde kaplıyor yine istemediğim hüzünler ruhumu.

İçimde bir yangın var büyüyor ortasında kalıyorum kurtulmak istedikçe tutuşuyorum. Yardım bekliyorum oda gelmiyor yanıyorum kayboluyor bir bir olan ne varsa her şeyi yitiriyorum. Tam bu anda senden bir işaret geliyor. Varlığını hissediyorum yok oluyor düşünceler bir gerçek kalıyor o da sen.

Gittin bende sana dair artılar bırakarak ve geleceğini umut eden ve bekleyen birini bırakarak. Bazen zalim olduğunu düşünüyorum sana dair ne varsa silini veriyor birden. Varken yok oluyorsun sana ulaşmaya çalıştıkça batıyor senli ne varsa. Duygularını öğrenmek istiyorum kapanıyorsun.

Uzaklaşamıyorum senden ben beni sana gömdüm haberin yok. İmkanı var mı çıkarmanın… Unutmanın imkânı var mı? Gittin hiç bir şey bitmedi. Bende sana dair büyük bir ateş, sende hangi duygular saklı bilmiyorum.

Gittin sana dair artılar bırakarak. Gözlerin dolmuştu ağlamıştın. Sorduğumda kime ağladığını, niçin gözyaşı döktüğünü bilmediğini söylemiştin. Ama düşen her bir damla yüreğime akmıştı.

Ben seni öle sevmiştim yüreğime öle yazmıştım.

Bende en büyük artın sana büyüyen aşkım ve yüreğindi…

 
Toplam blog
: 43
: 603
Kayıt tarihi
: 12.06.10
 
 

1983 Adıyaman doğumluyum. Çukurova Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümünde okuyorum. Adana y..