Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Gittin

Gittin
 

Ne güzel gittin karşımdan...
Ya kendin gittin,
Ya da ben gönderdim seni...
Ne farkeder ki
Yoksun işte...
Bakıyorum, boşluk
Bakıyorum, soğuk...
Bir küçük çocuk oldum iyiden iyiye,
Oysa ben
Seninle ne çok büyümüştüm
Ne çok, bilemezsin...
***
Uçurum kenarında bir dikenli daldın
Ama ellerim sımsıkı tutuyordu seni...
Zamanı geldiğinde vedalaşacaktım
Yarım kaldı yolculuğum...
Ya kendin gittin
Ya da ben kendime bir çivi daha çakıp
Gönderdim seni...
Ne farkeder ki
Yoksun işte...
***
Tohuma güç veren yağmur
Tohumu boğabilirmiş birgün...
Hiç istemeden
Bilmeden
Güç veriyorum sanarak belki...
Hani bir çiçeğe
Fazla su vermek gibi...

Deniz Çelimli

 
Toplam blog
: 42
: 320
Kayıt tarihi
: 04.09.08
 
 

Beni bir dağın başında kimsesiz bıraksalar, ben yine de yazardım sanırım. Doğduğumdan bu yana yaz..