Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Gittin

Gittin
 

Giderken kelimeler dilsizdi,

Gözlerinde ise iki hece "Bitti"

Gittin,

Hiçbir şey demeden,

Yüreğimin sesini dinlemeden,

"Kal" dememi bile beklemeden.

Gittin,

Yaşanmışlıkları bir kalemde silip,

Yaşanacakları yok edip,

Hem kendini hem beni bitirip.

Gittin,

Sensiz ne yapacağımı söylemeden,

Tenimdeki izlerini silmeden,

Öldürdüğün canı defnetmeden.

Bense ardından sustum,

Yok oldum, kahroldum.

Ama biliyordum: Geri dönecektin,

Tekrar gözlerime bakıp

"Affet" diyecektin.

Sevecektin, eskisinden de çok...

Geldin,

Tıpkı gittiğin gibi ani,

Bir kabustan uyanır gibi,

Gidişinin ardından çok şey değişti,

Dökülen gözyaşları tuzlu su ile ödenmez ki,

Gelsen de ne değişir,

Ben artık ben değilim ki...

 
Toplam blog
: 43
: 612
Kayıt tarihi
: 22.06.08
 
 

Gazi Üniversitesi sınıf öğretmenliği mezunuyum. Kitap okumak en büyük tutkum. Yazmayı da en az ok..