Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Giuseppe Farina Rize'yi unutmadı.

Giuseppe Farina Rize'yi unutmadı.
 

www.karadenizvira.com


Yaklaşık olarak 15 gündür Ankara ve İstanbul’da bazı ziyaretlerde bulundum. Çoğunlukla Rize’nin konu edildiği gündemle bir dizi ziyaretler yaptım.

Bu arada geçtiğimiz salı günü İstanbul’da İtalyan enerji devi ENEL’in Türkiye Temsilcisi dostum

GİUSEPPE FARİNA’ yı ziyaret ettim.

Rize’yi unutmamış, isim isim sordu, hala Rize’yi hatırladığını ve ilk fırsatta Rize’ye geleceğini söyledi.

Valiyi, belediye başkanını sordu. Valinin gittiğini Belediye başkanının yeniden seçildiğini söyledim. Selam söyledi ve bende ileteceğimi söyledim kendisine.

Dedeman otelde Nikah Şahitliği yaptığı insanları sordu. Bende süratle ulaştım Sayın Numan Uzun’a. Uzunlar inşaatın ortaklarından. Zaten kardeşlerin şirketi. İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) Genel Sekreter Yardımcısı İrfan Uzunla en kısa zamanda Sayın GİUSEPPE FARİNA’yı bir araya getirmeye karar verdik. Numan bey Sayın FARİNA’yi o zaman bu zaman aradığını hazırladığı hediyeyi ( Rize bezi ve Rize’yi temsil eden manevi değeri olan hediyeler ve düğüne ait resimler) kendilerine takdim edeceklerini ancak ulaşamadıklarını söyledi.

Bu davranış Rizeli’nin inceliğini ve insanı duygularını anlatması bakımından önemliydi.

Nikah şahitliği yapan bir insanı bu şekilde yad etmek güzeldi benim için.

Sayın FARİNA Akdeniz insanı. Türk insanı ile Karadeniz insanı ile benzer özellikler gösteriyor. Zannedersem en iyi anlaşacağımız Avrupalı İtalyanlardır. Bunu Sayın Farina’nın şahsında gördüğüm insani duygulardan dolayı söylüyorum.

Dostum Farina önemli bir iş adamı.

Giuseppe Farina birleşmeden önce Aria’nın genel müdürlüğünü yapmış AVEA yönetim kurulu üyeliğinden sonra dünya Enerji devi İtalyan ENEL’in Türkiye temsilciliğine atanmıştı.

İtalyan Enel, Türkiye`de Jeotermal Eneriye Yatırım Yapacak

Bilindiği gibi Jeotermal alanında dünya devi İtalyan Enel, Türkiye`de bu alanda yatırım yapmak için araştırmalarına devam ediyor..

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..