Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Give me a reason to love you

Give me a reason to love you
 

Seyrettiğim bir filmde "Give me a reason to love you" nakaratı geçen bir şarkı dinledim. Ne kadar güzel değil mi, seni sevebilmem için bana bir neden ver.

Alışmışsa adama, paylaşımları çok ve birbirinden güzelse. Ama o günlerin üstünden çok sular geçmişse...Artık adam o aşık olduğu adamdan farklı birine dönüştüyse...Aşkın bünyesi artık alışkanlığı kaldıramıyorsa...

Artık sabahları öperek uyandırmıyorsa onu, zaten tek tük aldığı çiçekleride getirmeyi bırakmışsa. Aşkım demeyi bırakıp ismiyle sesleniyorsa ona.

Artık yatak dışında bir erkek arkadaşıymış gibi davranıyorsa...

Bakışlarındaki o delicilik azaldıysa...

Kadın özler eski aşık olduğu o adamı. Hala seviyordur onu deli gibi. Ama canlandırmak istiyordur ilişkiyi...

Aşkın hayatın temposu içinde yitip gitmesini istemiyordur. O eski adamı istiyordur neden ve nedenler istiyordur sevdasını bir ömür boyu yaşatmak için...

Bu liste uzar gider ve herkes kendi yaşadıklarıyla o noktaları doldurur.

 
Toplam blog
: 37
: 560
Kayıt tarihi
: 16.10.07
 
 

Yirmisekiz yaşında bir bayanım. Yüksek yapıyorum. Çalışmıyorum. Hayata dair yazmayı seviyorum. Yazma..