Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Gıyabında katiliyim kendi kendimin!

Tırnak aralarında bir miktar pislik elde kalan

Ellerimle arşınlarken hayatı!

Şimdi akıp giderken hayat

Ne gök mavi eskisi gibi

Ne arkadaşlar taze

Yollar uzun, tüneller karanlık değil artık

Endişesiz tüm mesafeler...

Heyecan duymuyorum bayram sabahı

Kızmıyorum sevgilim bekletti diye

Ve sevinemiyorum doğum günümde...

Artık romantik değil hiç bir ortam, hiç bir olay

Pınarları kurumuş bu gözler

Ve gideceği yere gidememiş sözler var bende

Telefonumda tüm numaralar hükümsüz

Tüm yollar araçsız

Tüm sözler anlamsız

Tüm günler amansız bende....

Her yıl yaşlanırken biraz daha

Gözlerin torbalaşırken

Soyadım çoğlırken git gide

Kendi içimde ölürken hayat

Gıyabında katili oldum kendi kendimin...

 
Toplam blog
: 67
: 319
Kayıt tarihi
: 05.04.08
 
 

5 yıldır hazır yemek sektöründe işletme müdürü olarak çalışıyorum. Yaptığım işin çok kutsal ve öneml..