Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '08

 
Kategori
Erkek Modası
 

Giydimek sanattır

Ben profesyonel anlamda Türkiye'nin önemli mağazalarının birinde satış departmanında çalıştım. İnsanların sizin tarafınızdan giydirilmesi, kıyafetleriyle uyum sağladığında duydukları memnuyet, bana işimi daha iyi yapmamda önemli derece de motivasyon sağlıyordu.

Sizi mağaza dışında gördüklerinde; selam vermek, sohbet etmek ya da dostlarıyla tanıştırmaktan çekinmiyorlardı. Aileden biri olmak ne güzel.

Mağazacılık ta çalıştığım süre boyunca elbette bazı kişi ve meslekleri kendime rehber edindim. Belki şaşıracaksınız ama, berberler inandırıcılık yönünden mütevazidirler. Söyler misiniz baylar bayanlar en son berberinizi yada kuaförünüzü ne zaman değiştirdiniz?.

Siz siz olun, bir kıyafeti beğendiğinizde kesinlikle bayan satıcıya sormayın. O sizin alıp gitmenizden başka şey düşünmez, bazı erkek satıcılarda öyle. Ama ben hep ürünü alıcıya, alıcıya ürünü sevdirdikten sonra, mutlaka adımı verirdim. Şu mağaza dan şu bey diye. Bu kendime ve hizmet ettiğim yere olan güvenimdendir.

Bu bana oldu mu? diye sormayın. Onu taşıyacak olan sizsiniz. Hemen oldu derler. Bana müşterimizin biri sordu. Bu beni açtı mı?. Diye. Ben beyefendi siz çiçiek misiniz dedim. Ortam buz gibi oldu. Yani ten renginizle uyuşmadı demek istedim. Kim nereye çekerse lafı, türkçem işte.

 
Toplam blog
: 105
: 349
Kayıt tarihi
: 18.09.08
 
 

Mersinli'yim. Kanımda Akdeniz ve aşkın mavisi var. Oldukça pozitif bir ruh halim var. Giyinmek benim..