Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '20

 
Kategori
Şiir
 

GİYİNMEK Mİ GEREK?

GİYİNMEK LAZIM SIMSIKI

Giyindim sımsıkı, maskem tam,

Sustum ve kapattım gözlerimi

Öyle çırılçıplak kaldığım zaman

Üşümüyorum da korkuyorum…

Beni sen anlıyorsun sanıyorum

Ne tarafa dönsem, bir taraf açık

Her taraf bir taraf, aleni apaçık

Konuşmaktan, yanlı beyinlerce

Yanlış anlaşılmak değil sadece

Tersinin tersiyle aynıdır sonuç

Çarpıtılarak bölünmesek de kâfi

Pür dikkat kesileceksem her an;

Dediğim, demediğim oldu olacak,

Yanlışlardan az değer bulacak

İşte sustum, susuyorum derhal

Dosdoğrular yerinde esiyor yeller

Ağaç gibi dallarımı sallasam aynı hesap

Mana arayan sözde aramıyor ki madem

Anlamak değildir dert, başkadır hesap.

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..