Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Giysibank hizmete girdi

Giysibank hizmete girdi
 

Mersin Üniversitesi' nde yeni bir uygulama başlatıldı. Türkiye'de ilk defa bir üniversite tarafından desteklenen uygulamada, yardımsever vatandaşların, üniversite aracılığı ile ihtiyaç sahiplerine ulaşması sağlanıyor.

Uygulama şöyle gerçekleşiyor:

Vatandaşlar, evlerinde bulunan kullanmadıkları giysilerini (her çeşit giyecek ve ayakkabı) temizleyip, ütüleyip, adeta kendileri kullanacakmış gibi hazırlayıp üniversitenin giysi toplama noktasına ulaştırıyor.

Bu noktada birleştirilen giysiler, Mersin Üniversitesi Çiftlikköy Yerleşkesinde bulunan "Giysibank"a getiriliyor.

Giysibank, tam bir giyim mağazası olarak dizayn edilmiş bir yer. Soyunma odaları ve aynalar, deneme amacı için hazırlanmış durumda.

Üniversite kampüsünde yer aldığı için öğrenciler tarafından yoğun bir şekilde ziyaret ediliyor ve geliri yetersiz öğrencilerin, maksimum 5 YTL ücret karşılığı giysi temin etmeleri sağlanıyor.

Uygulamayı düşünen ve hayata geçiren tüm yetkilileri kutluyorum, umarım devamlılığı olan ve bol katılımlı bir kampanya olur.

http://www.mersin.edu.tr/icerik.php?hid=1377

 
Toplam blog
: 117
: 1067
Kayıt tarihi
: 26.09.07
 
 

1980 yılında Mersin'de doğdum, bütün eğitim öğrenimimi Mersin'de tamamladım. Yetmedi, işimi de Mersi..