Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Gız Garanfil, beli gırılasıca

Gız Garanfil, beli gırılasıca
 

netten.


***Gız Garanfil, sana aşk mektubum'dur bilesin.

Neredesin be, Garanfilim?
Beklerim seni gaç saatden beri,
Gelde gözüm, gönlüm açılsın.
Galbim senlen dolu versin.

Sevdandan dolanır, ayaklarım birbirine,
Dümbeleğim de ses vermez artıkın,
Sen gittin ya güzer bana,
Çalmaz eskisin gibi barnaklarım.

Sabah uyanamadım, güzel Garanfilim.
Horozlar bilenem ötmez olmuş artıkın
Abe sen içeri gapandığındandır,
Uyandırmıyor artık beni ayvancıklar.

Çıkmaz oldun artıkın pencerene,
Gız neden gorkarsın benden?
Çalmam çiçeklerini mereklanmayasın.
Deli gız sende.

Abe gız Garanfil,
Dadu, duzu galmadı maallenin.
Sen yoksun, neşesi yok bu garibin.
Abe gelesin artık üzmeyesin.

Ay vurur geceleyyin camına.
Bakarım camdaki gölgene.
Gız bak çuk özlemişim seni.
Ama söz bakmayacam artıkın sana.

Gız aşkından eriyenim ama,
Sevmem gayrı seni meraklanma.
Dellenmedim hoş korkarım ben anandan.
Artıkın da geçmem gapından.

Ama neden gaçarsın benden be,
Ben sana demedim mi istemem.
Al gacı sende galsın sevdan.
Bacımsın dedim varmıdır ötesi.

Bak bacı dedimde,
Aklıma geldi.
Görmüşüm geçen falcı bacıyı.
Amen baktırmışım, elcağızımdan bir fal.

Gız senmiydin falımda çıkan bilmem.
Yandım eğer sensen.
Varırsın başka bir herife,
Oracıkda akı verir gözümden yaşlar.

Bir baktım ki,
Ay parçasın gibi olmuşsun.
Çıkarsın gapıdan.
Birden gamaşı verir gözlerim.

Derim kendi kendime,
Bak, gacı sonunda geldi.
Ardından geleni görünce de,
Birden galı veririm.

Herifin biriyle inersin merdivandan,
Ah beli gırılasıca, garanfil.
Neyim eksik benim dümbelek heriften.
Ben ki senin için ülenim be.

Abe bakmışım ki,
Baçede çalan benim.
Vallahi de billahide benim.
Oynayanda senlen, dümlek herifin.

Goşarım atarım bi dekme,
Adam yerde iki seksen.
Seni duttuğum gibi birden,
Gaçırı veririm eman oradan.

Birden kafama iner bir tava,
Galkda bak, kim geldi der ana,
Anlarım sonra hepüsü rüya.
Goşarım donla gapıya,

Bakarım gapıda sen,
Ağzında bir sagız, gülersin bana.
Ha işte gelmiş benim Garanfilim.
Nerde galdın ayde be Bayramım dersin.

Girdiydik mi gol gola,
Dersin temam, ayde iste beni anamdan.
Ben uçarım sevinçten havaya,
Anan da govalar beni sokağa,

Anam olu veriyon gız kaynana
Çatla da patla.
Vermezsen gacıracam bu gızı,
Verdirmem artık başkasına.

Düğün gurduracam aha tam buraya.
Ben çalacam, sen söyleyecen garanfilim.
Bütün herkesler, oyanayacak gapıda.
Gaynanamda çatlayıverecek hırsından.

Ben ermişim muradıma,
Darsıda herkeslerin başcağızına...

***Nereden çıktı bu şimdi demeyin. Geliverdi birden ilham. Sürçü lisan ettiysem affola.

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 164
: 4548
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..