Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '08

 
Kategori
Müzik
 

Gizem GÜNEŞ... Bu kıza dikkat!

Gizem GÜNEŞ... Bu kıza dikkat!
 

Gizem GÜNEŞ'e dikkat! Geleceğin yıldızı!


GİZEM GÜNEŞ... Müthiş bir ses, geleceğin yıldızı! Çok güzel bir Türk kızı.

İlk "Popstar" yarışmasını o kadar zevkle seyrettim ki, yayın saatinde başka bir şeyle ilgilenmedim. Zamanla alaturkası, şusu busu çıktı ama ilk popstar güzelliğini yakalayamadı.
Hele diva diye göklere çıkarılan muhteremin uzun, sıkıcı, ve kendini havalarda gören yorumları, fevkalâdenin fevkinde bir görünüm arzetmedi.

Bir de seçmelerde kaliteye dikkat edilememesi beni daha da üzdü. Bilmem ne pavyonunda çalışan, kaşarlı tost meraklısı hatunlar, geçmişi karanlık, hatta okuma yazma bilmeyen beyler(!) doldurdu yarışmaları. Türkçe'yi doğru dürüst konuşamayanlara, eğitimsizlere kucak açıldı adeta. Şimdi de bir Popstar bitince yenisi başladı, geçen yarışmalarda elenenlerin oluşturduğu kadro ile. Maksat reyting ve para. Millet, Devlet düşünülmüyor mu acaba?

Konumuza bu şekilde başlamamın sebebi; GİZEM GÜNEŞ gibi pırıl pırıl gençlerimizin de var olduğunu anlamakta gecikmemiz. Türkiye'yi müzik alanında her platformda temsil edebilecek bir genç kızımız. İnternet ortamında bir ileti aldım ve Gizem'in videosunu izlemeye başladım. Aslında biraz bakıp silecektim ama yapamadım.

O büyüleyici ses beni alıkoydu, ağzım açık dinlemeye başladım. Bunu bana niye göndermişlerdi, kimdi bu kız? Ya Amerikalı, ya İngiliz...

Söylediği şarkı İngilizce, niye internet ortamında dolaşıyor? Benzer güzellikte sesi olan epey yabancı şarkıcı tanıdım. Müzik otoritesi değilim ama seviyorum müziğin her çeşidini. Bizim amanlı, yamanlı, acılı lahmacun bulaşmışlarını değil tabii.

Sonuna kadar dinledim bu çooook güzel sesli ve harikulâde güzellikteki kızın şarkısını. Ama bu arada ismini ararken gördüm, GİZEM GÜNEŞ. Allah Allah! Bir Türk kızı...

Sesi güzel, kendi güzel, İngilizce yorumu güzel. Türkçesi de aynı güzellikte, Türkçe şarkıları yorumlayışı da...
Çok da asil bir duruşu var; belli ki ailesi eğitimine, yetişmesine emek sarfetmiş. Böyle Türk aileleri önünde saygı ile eğiliyorum. Gurur duyuyorum onlarla.

Bence, Başbakanımızın dediği gibi Türk ırkının kökünü kazımayacaklar ama Türk Milleti gittikçe yozlaşacak ve kalitesizleşecek böyle politikalar uygulanırsa. Önemli olan 3-5 çocuk dünyaya getirmek değil, bakabileceğimiz kadar çocuk sahibi olmak ve onların eğitimlerine ve ülkesine faydalı birer insan olarak yetişmesine yeterli katkıda bulunabilmek.

Ben bu konularda derin bir hayat tecrübesine sahibim. GİZEM GÜNEŞ, çok iyi yetiştirilmiş. Bu sesle ve kalite ile devam eder, birtakım psliklerin etkisinde kalmazsa Türkiye'nin starı olur. Ama Devlet'in de böyle yetenekli, güzel insanlarımıza sahip çıkması, desteklemesi, uluslararası müzik piyasasında tanınması için ilgilenmesi gerekir.

"Bu iktidar mı?" diye sorarsanız cevap vermek istemem. Kendiniz düşünün!

Gizem'in bir güzel web sitesi var. Gerçekten çok güzel ve titizlikle hazırlanmış bir web sitesi, yöneticilerini kutlamak gerekir. Web sitesine ufak bir eleştiri yaparsam, admin kızmasın! Orada bir yorum yazdım, benim kullanıcı adımı kabul etmedi, (mustafamumcu.com) idi, (mustafamumcu) olabilirmiş. Sonra yorum yazarken askeri disiplin istiyorlar, ifadeleri (mimikleri) çok kullanmayacakmışız filân. İnsanlar lüzumsuz yere hükmedilmekten hoşlanmazlar sevgili admin. Katı kuralları biraz yumuşatın. Nihayetinde kimse o siteye esir alınmaya gelmiyor, GİZEM GÜNEŞ'i ve sesini beğendiği için üye oluyorlar.

Web sitesinin adresi http://www.gizemgunes.com Bakın ben burada MİLLİYET gibi bir büyük Gazetenin sitesinde Gizem'in web adresini verebiliyorum ama sizin sitenizde bu mümkün değil. Ne zararı var?

Youtube ve Beyaz'ın pikniktube’sinde en çok izlenen videolar arasına giren Gizem Güneş, sesinin ve yüzünün güzelliği ile haklı olarak dikkatleri çekiyor.

Kendi ifadesiyle "Nasıl olduğunu ben de bilemedim, anlayamadım ama kendimi bir anda videolarımla birlikte net aleminde buldum. İlk videomun bir kayıt programı denemesi sırasında arkadaşımın, 'Hadi Gizem şarkı söyle de onu kaydedelim' demesi üzerine oluşması, ardından da YouTube’a koyalım teklifi üzerine olur mu olmaz mı diye düşünürken hiçbir beklenti olmadan konulması ve ardından sizin ilginiz, tepkiniz, eleştiri ve istekleriniz bizi bir forum sitesi oluşturmaya kadar getirdi.. diyor.

19.07.1988 Antalya doğumlu ve şu an bir üniversite öğrencisi. Kendinden bahsederken son derece samimi ve içten, reklam kaygısı yok. Sanırım kendisini çıplak sesle ve amatörce yaptığı video kayıtlarındaki başarısıyla ifade etmek istiyor. Gizem küçüklüğünden beri müzik ve tiyatro ile ilgili olduğunu belirtiyor. Antalya Belediye Tiyatrosu’nun atölye sınavlarında başarılı olup 1.5 sene eğitim aldığını ve Üçüncü Zil tiyatro topluluğuyla bir oyun sergilediğini de ekliyor.

GİZEM, Kanal 1’de yayınlanan Emret Komutanım adlı dizide de rol almış, mutlaka seyredeceğim.

GİZEM GÜNEŞ'in Müzik Dünyamızda bir GÜNEŞ gibi parlayacağına eminim. Yeter ki böyle devam etsin ve yılmasın. Bu kadar güzel sesli ve fiziksel güzellikteki kızlarımız ülkemizi en iyi şekilde temsil edebilirler ve bizleri de dinlerken kendimizden geçirebilirler.

GİZEM'e sonsuz başarılar diliyorum. Yakaladığı performansı da sürdürmesini tüm kalbimle arzu ediyorum.

Mustafa Mumcu, 05 Mayıs 2008 Saat: 08:00

 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..