Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Gizemli Mısır

Gizemli Mısır
 

Götür beni kum tanesi

gizemli Mısır'a beni.

Yüzleşmelerden hiç hoşlanmam ben,

saplanıp kalmam geçmişe bu yüzden.

Canlı insanlardan korkarım ben.

Ölüleri sevişim bu yüzden.

Faydaları olamayacağını bilirim.

En azından olmadığında gücenmem.

İyidir ölüler,  iyidir.

Yıkılmaktansa fayda göremeyip diriden.

Ben yüzleşmelerden hep korkarım.

Bu yüzden ölüleri severim.

Badem gözlü olmuşları,

Sırma saçlı olmuşları severim.

Korkmayın ama

Ben yatırları severim.

Ben

hayallerimde

gizemli Mısır'da yaşamayı severim.

 
Toplam blog
: 82
: 6114
Kayıt tarihi
: 20.05.12
 
 

Hukukçu bir anne.  Hayatta her şeyin kontrol edilemeyeceğini zor da olsa öğrendim.  Hayat, kısa b..