Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Gizlemek seni parlarken gözlerimde

Gizlemek seni parlarken gözlerimde
 

...


Yine geldin. Aldın götürdün beni. Gittik birlikte. Ucu bucağı olmayan, sınırları çizilemeyen bir evrendeyiz. Sadece sen ve ben varız ama yine de kocaman bir yerdeyiz. Rüya gibi, dilek gibi bir yer. Dönmek istemiyorum. Sıcaksın hem de çok sıcak. Ellerimi de, yüreğimi de, bedenimi de ısıtıyorsun. Korkularım geçiyor yanında, yepyeni korkularla tanışıyorum. Bir daha görmek, duymak, tatmak istiyorum seni; ya olmazsa? Ya bu gidişin sonsa, ardından bakmak istemiyorum uğursuzluk getirmesin diye. Gözlerimden de öpme beni; hiç ayrılmayalım. Her günümüz birlikte geçmesin ama her anımız birlikte olsun. Seni bende bileyim, ben de sende olayım mütemadiyen. Şu "yarım sevişlerin, geliş gidişlerin"diyen şarkı sözleri ağlatmasın artık beni. Doğaya bahar geliyor ya bende de kıpırtıları var, son cemre bana düşüyor galiba. Kaybolduğum karanlıklarımda sıkıca saran kolların, ışıyan meşaleler gibi. Sarılmak yanmak demek. Kurtuluş yanmakta mı? Sana ulaşmamın bedeli yanmaksa, varım. Biliyorum yanan her yanımın ilacı da sensin. Her bakışın, dokunuşun, tenin, terin merhemim. Hem derdim hem şifamsın. Cennetim ve cehennemim. Sevdiğim...

Seni düşündüğüm her an, gözlerim derin göller gibi buğulanmakta, titreşip taşmakta. Yüreğimden yükselen ayaklanmanın sesleri sürekli yükselmekte, beynimi istila etme savaşında gönlümün askerleri. Yaman bir çatışma, ortalık toz duman. Kah umutlarım yaralı düşüyor, kah mantığım. Beyaz bayraklar sallanmakta aklımın kalelerinden. Yenik düşüyorsun ey sağduyu! En deli-dolu haliyle savaşı kazanmakta AŞK...

Dokunsalar ağlarım, dokunmasalar da...

Yenmek te hüzün, yenilmek te...

Yanmak?..

Kalsan da, gitsen de seni kazımak benliğime

Gizlemek seni nazarlardan korkarak

Kimseye dikkatle bakamamak gözlerimdeki seni görmesinler diye

Evet en zoru; seninle dolup taşarken seni gizlemek...

 
Toplam blog
: 53
: 471
Kayıt tarihi
: 03.07.09
 
 

Balık burcunun tüm özelliklerini taşıyorum. Duygu dünyasında yaşıyorum. Gerçekler çok ağır geliyo..