Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '18

 
Kategori
Şiir
 

Gizlemez Şiirler Beni

Gizlemez Şiirler Beni
 

Şiirler anlatır beni,
Gece sessizliğinde akar duygular
Bazı gün, hüzünlü,
Bazı gün, yanımda arkadaş, dost
Gün olur, özlemlerim ağlatır beni,
Çaresiz kaldığımda.
Merhem olur arkadaş dost bana,
Yalnızlığımı, hiç anlatmaz kimseye,
Benim, anlatmak isteyip de,
Anlatamadığım duygularda.
Ruhumun derinliklerine iner,
Gizlemez şiirler beni,
Bazı zaman,
En gizli sırlarımı açığa vurur.
Olsun, bilirim o benim işte,
Hadi sende katıl benimle,
Buluşalım, sevgi limanında,
Yorgun Kalemim’ in duygu selinde…

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..