Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Gizli düğmeler

Gizli düğmeler
 

Arkadaşımla konuşuyorduk. Bir söz söyledi. Gözlerimden yaşlar boşanıverdi birden. Neden bilmiyorum. Çok üzülmedim veya aslında cidden üzülecek bir şey değildi.

Ansızın bir keder ve hüzün ağına düşmüş gibi oldum. Ellerimden, saçlarımdan, gözlerimden hüzün aktı...Kısa bir film şeridi çıktı ortaya hiç izlemek istemediğim...İstemediğim için en derinlerde sakladığım. Mekanik bir düğmeye basıldı sanki ve birdenbire dışarı fırladı herşey...Nerede, ne zaman olacak bilemiyorum. Kontrol edemediğim tek nokta bu gizli düğmeler. Hiç ummadığım bir anda ve ummadığım bir kişi yerini buluyor işte...Ben yıllarca arayıp da bulamadığım halde...

Olmayacak zamanlarda, olmayacak anlarda elim kolum bağlanır her zaman...
Belki de zamanında akması gereken yaşlardı bunlar....Benim hep böyle oluyor işte. Çok güçlü, çok kuvvetli değilim aslında. Bir yerlerde tıkanıp kalıyorum ve bu durumdan nefret ediyorum. Sanırım birçok şeyi istemeden bastırıyorum veya gereksiz yükler yükleniyorum...Sonunda da vücudum isyan ediyor...Beynim isyan ediyor...Kalbim isyan ediyor...

Gözyaşı olup böyle fışkırıyorlar dışarı işte...
Sevmediklerim geliyor aklıma...Sonra çok sevdiklerim...En çok canımı yakan ise; gereksiz olanlar...Hayatıma bana birşey katmayanlar. Zamanımı çalanlar...

Karşılarına geçip '' Bana on dakika ödünç verir misiniz?'' demek istiyorum...Benim verdiğim yıllara karşılık sadece on dakika...
Gizli düğmeler...Sonsuza kadar saklansalar da ben böyle hüzün denizinde yüzmesem...

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..