Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Gizli düşman

Gizli düşman
 

Başarılı bir insansanız hedeftesiniz..

Girişimci ruh'a sahipseniz, idealist biriyseniz, zor'u seven kişiliğiniz varsa ve zorlukları yenmek için savaşcı bir karakteriniz varsa rakibiniz tarafından gizli planlarla yok edilmeye çalışılırsınız..

Karşınızdaki rakip'in hele eğitim düzeyi normallerin altındaysa yandınız vallahi..

Böyle bir savaş alanında stratejinizi ve taktiklerinizi çok iyi değerlendirip kullanmanız gerekmektedir..

Tekstil perakende sektörünü noktalayıp imalat ve toptan satış sektörüne geçişimin süresi henüz üç yılımı tamamlamadım..

Otuziki firmanın bulunduğu bir pasajda 12 metrekarelik alanda süreç içerisinde yetersiz olduğunu hissederek daha geniş bir alanda faaliyetlerimi sürdürmek için yeni bir mekan arayışı içindeyken rakip bir firma tarafından benden habersiz gizli planlar yaparak bulunduğum mekan'ın mülkiyetini satın alır..

Yeni yasalara göre mülkiyet satılmış olsa bile kiracı kiracılığına devam edebiliyor. Zaten yeni bir yer arayışında olduğum için başarımı kabüllenemeyen rakip firma sahibine yaptığı hareketin etik olmadığı, ticari ahlak'a uygun olmadığını söyledikten sonra eğer bu gelişmelerden sonra ticari prestijimi sarsacak herhangi bir olumsuz sonuç doğduğunda kendisini kesinlikle afetmeyeceğimi söyledim.

Firma sahibine bu sert çıkışımdan sonra stratejimi değiştirerek o'na ticari rekabet'in kalite'ye, yenilikciliğe dayalı olduğunu vurgulamak adına altı ay boyunca hoşgörülü-iyimser ve barışık tavırlar takındım..

Her sabah "Günaydın" demesini öğrettim..

Para bozdurmaya mekanıma geldiğinde "Abi" demesini öğrettim..

Üç gün önce pasaj'ın en güzel, en ideal yerini kiraladım.

Dün "Hayırlıolsun'a" geldiğinde ezikliğini, pişmanlığını gördüğümde üzüldüm..

Siz siz olun düşmanınız da olsa sevgi ile yanaşmasını bilin. Düşmanlığını da unutmadan ama!

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..