Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '18

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gizli Gizli Görünmeden

Gizli Gizli Görünmeden
 

Zaman zaman rüyalarıma girdiğin doğrudur.

Aynı yerde bulunmamıza rağmen nereye baksam seni göremez, rüyada bile olsa seni kimseye soramazdım. Dün gece geldin oturdun rüyama hiç aramadan, sormadan yani beni hiç yormadan. Gece yatmadan önce güzel bir rüya görmeyi dilemiştim ama seni görmeyi dilememiştim ki!

Nereden çıktın? Çağıran mı oldu? Hayır! Hâlâ yaramaz çocuklar gibisin. Rüyamdan kovsam, canımın özünden sızıyorsun. Velhâsıl-ı kelâm, düş mü gerçek mi bilemediğim, gerçekte yaşamak isteyip de yaşayamadığım yarım kalan her şeyi bir rüyaya sığdırdı Mevla'm. Hızlandırılmış herhangi bir şey gibi doya doya sevdim, kokladım seni. Sanki tenlerimiz ve hislerimiz o güzel günlerimizdeki gibi ayaktaydı, acılarımız ve sevinçlerimiz dört nala koşuyordu. Bana kavuştuğun için gözlerinden yere yuvarlanan inci taneleri bile kifayetsiz derecede gerçekti. Cemal Süreya gibi uyudum uyandım hep seni düşündüm. Uyandım uyudum yine seni yaşamaya mucizevi bir şekilde devam ettim. Sonra ellerini tuttum, sıcacıktı sanki yüreğin avuçlarımdaymış gibi!...

Ne muhteşem bir rüyaydı. Düşüm biterken, aynı yıllar önceki mecburi ayrılığımızda duyduğum o tarifsiz acı gibi, acı duydum.

Şimdi ben Rabbime hangisi için teşekkür edeyim? Hiç aklımda yokken seninle canıma can kattığı için mi, yüzüne yüz sürmeyi mahşerde bile hayal edemezken, o güzel gözlerinle yüreğimi buluşturduğu için mi, yoksa sıradan bir kulunun dileğini kabul ettiği için mi?

Laf aramizda gerçi ben maddiyat konulu, çabalarımın karşılığını almama yönelik güzel bir ruya dilemiştim yalan yok! Ama hikmetinden sual olunur mu? Bu sene de parasız gezeceğiz anlaşıldı amma velakin öyle bir rüya verdi ki dilediğimin çok çok üstündeydi.

Yaralı bir ceylan gibi uyandım. Ağlasam mı sevinsem mi bilemedim...Rabbimden bir hediyedir dedim, aldım, kabul ettim. Aşkımız kadar acı çektik. En büyük dertlerle sınandık. Gönülden sevenler ayrılmazmış ya, biz de hiç ayrılmadık...

Hiç kimseye söylenmeden, hasretimiz bilinmeden, gizli gizli görünmeden rüyalarda bizi buluşturana selam olsun!


Melike ÇELİK

 
Toplam blog
: 78
: 290
Kayıt tarihi
: 02.07.11
 
 

1980 yılının buhranlı Ankara' sında gözlerimi dünyaya açmışım. Babamın işi nedeniyle çocukluk yılla..