Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '17

 
Kategori
Gece Hayatı
 

Gizli Mekan Alancha !

Gizli Mekan Alancha !
 

The Joy Of Elegance Parti By Parti Gurusu Senem Selimi


Hadi bakalım Parti Gurusu olarak ilk yazımıza başlayalım....

Gizli mekan Alancha !

Evet bildiğiniz gizli mekan . Ben kendimi bildim bileli Nişantaşı’nda oturuyorum ve yaklaşık 4 yıldır  etkinlikler organize ediyorum. 2 yıldır açık olan Alancha’nın adını 17 Şubat Cuma günü The Joy Of Elegance partimi orada düzenlemeye karar vermeden kısa süre önce duydum. İtiraf etmeliyim ki , iyi ki çokta sote bir yerde konumlanmış. İtü otoparkının hüsrevgerede çıkışından çıktığınızda hemen sağdan girişte Maçka Residance’ların hemen altında.

Nişantaşı’nda birçok eğlence mekanı çoğunlukla Atiye sokak ve Abdi ipekçi güzergahlarında yer alır. Alancha sadece konum itibari ile değil aynı zamanda ihtiyaç olan bir açığı görerek hepimizin sevdiği canlı müzik konsepti ile Nişantaşı’nda bir fark yarattı diye düşünüyorum.

Parti gurusu olarak Cuma ve Cumartesi günü canlı müzik havasını ve ortamı incelemek adına geçende Alancha’ya davetliydim. Cuma akşamları sevgili Barbaros Büyükakkan sahnede. İtiraf ediyorum bu kadar zamandır birçok etkinliğe iştirak ettim fakat Barbaros’un sahnesi bir başka, sahne ışığı bambaşka...4 farklı dilde söylenir mi şarkı peşi sıra ? Söylenirmiş tecrübe ettim.

Cumartesi akşamları ise İskender Paydaş Alancha sahnesinde. Benim ilk defa izleme fırsatım oldu. İki solistinde sahne hakimiyeti , seyircinin moduna göre şarkı seçimleri, misafirleri coşturmaları... Olması gereken bu işte ! Tek bir nokta var ki , oldum olası sevmediğim ve çoğu mekanının ne yazık ki uyguladığı canlı müzik ücretleri yok mu ondan bir vazgeçilmedi gitti...

Mekanın ambiansı’nın da katkısı çok önemli tabiki.  Çok yüksek bir tavan, canlı bitkilerden oluşan bir iç tasarıma sahip. Söylemeden geçemeyeceğim çok farklı tatlara hitap edebilen zengin bir  kokteyl menüsü ve leziz bir mutfağıda cabası. Birde mutlaka özel baklavasını deneyin.

Canlı müzik sevenler Nişantaşı’na yolunuz düşerse Alancha’ya bir gidin  deneyimleyin derim.

Birazda resimle süsleyelim mi yazımızı. Benim 17 Şubat Cuma akşamı Alancha'da düzenlediğim ve sevgili Aslı Omağ’ın sahne aldığı The Joy Of Elegance Party'den  kareler huzurlarınızda.

https://www.facebook.com/senem.selimi/media_set?set=a.10154554090691919.1073741888.625901918&type=3

Küçük Notlar:

  • Kurumsal etkinlikler için güzel bir mekan fakat büyük çapta partiler için kapasite açısından yeterli olmayabilir. 200 kişiye kadar partilemek isteyenlere tavsiye ederim.
  • Canlı müzik ücreti Cuma ve Cumartesi günüleri alınıyor fakat yemek rezervasyonunuz varsa bu ücret talep edilmiyor.
  • Konum olarak çok rahat bulunan bir mekan
  • Menü’de içli köfte edasında karides dolması ve farklı bir sunumla karşınıza çıkan baklava var.
  • Haftasonları kişi başı canlı müzik ücreti dahil olarak 100-150 TL ortalama bir fiyata güzel vakit geçirebilirsiniz.

Parti Gurusu’ndan sevgiler...

Senem Selimi

 

 

 

 

 

 

 

  

 
Toplam blog
: 2
: 299
Kayıt tarihi
: 16.02.17
 
 

Merhabalar, Siz sevgili okurlara kendimi biraz tanıtmak isterim. Lise eğitimimin ardından Amerika..