Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '13

 
Kategori
Deneme
 

Gizli pencere

Gizli pencere
 

Ruh hali tasviridir.


Doğduğum ve büyüdüğüm evdeyim. belirli aralıklarla yıllarca uğradığım bir yer artık. Bana huzurdan çok yaşanmışlıkların tortusunu yuttururdu.

yıllar sonra ilk kez diyebileceğim bir şey.. Evet şu an bunu hissediyorum. gece saat 02.39 ve ben huzurluyum.  uzunca bir süre hissetmediğim kadar iyi hissediyorum. Burada olmak beni mutlu ediyor. Bana göre bir tür itiraf gibi.Daha önceleri huzurlu olup olamadığımı bile sezinlemekten kaçıyordum. şimdi hissediyorum, yeni yudumlanmış limonata serinliğinde içimde kokusu.  

Yazmaya başladım ve yaşamaya başladım.

Herşey aynı oysa ki.. stres, sıkıntılar hatta endişeler bile... Sanırım değişmesi gereken bendim. Ya da bakmak istediğim gibi görme diyelim biz buna. Hala halletmem gereken yığınla iş ve hayatıma dair milyonlarca çözümlenmeyi bekleyen problemlerim var. Fakat ben huzurluyum, mutluluk duyuyorum.bu kez ev tatili ailemin yanında olmak bana hiç olmadığı kadar iyi geldi.

Yaşım belki çok büyük lafları telaffuz edecek kadar tecrübe dolu değil fakat bu yaşıma dek farkettiğim şeyi tam bu noktada tekrar yinelemek istiyorum. Ne yaparsak yapalım, "değişmeyen tek şey değişimin kendisi " Herakleitos'un sözü bunu güzel ifade ediyor.

Biten bir problemin ardından yeni bir problemin doğacak olması kaçınılmaz bir gerçek. Hayat oyununun insana bir tür tur atlatması gibi..

Hayatım kaç problemlik,kaç tur daha var atlanması gereken ? Bilemiyorum.. Nerede son bulacağını  kestirmek zor. bildiğim şey minnet dolu olduğum insanları üzmek istemiyorum. Tur atlama kaygısı ile görmezden gelip can yakmakta istemiyorum. 

Dürüstçe itiraf etmek istediğim o kadar çok şey var ki.. Hem de zaman zaman gereğinden fazla yük olan şeyler barındırıyorum. İtiraf edip, pişmanlık duymak istemiyorum. Yeterince ağırlaşmış olduklarının farkındayım.

Aşık Veysel misali " uzun ince bir yoldayım, gidiyorum gündüz gece " bu yolda bir mola verip, içimi döküyorum. Az da olsa yüklerimin ağırlığından dinlenebiliyorum. 

İtirafa gelince henüz bunun için tam karar vermiş değilim.

Dileğim şu ki; yarınlar güzel olsun.

 
Toplam blog
: 17
: 286
Kayıt tarihi
: 07.01.13
 
 

..