Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Gizli sömürge mi oluyoruz? (1)

Gizli sömürge mi oluyoruz? (1)
 

Milliyet alıntı.Seçim resimleri


Çalınan topraklarımı istiyorum.
Zorlanan sınırlarım isyan ediyor
Kimsenin yatı katı
Gemiciklerini kim aldı
İlgilenmiyorum
İlgilenen çıkacaktır
Çıkmazsa
Yaradan tokadını atacaktır
Biliyorum

Dil: din, ırk karmaşasını yarattı

El uzatılmayan dili bozulmayan
Milli değerleri, gelenekleri
Bütünlüğü korunan
Türk halkının gasbedilen
Hakkını istiyorum
Gelecek nesiller için
Kuş için orman için
Nefes almak için...
Çıkarları için gözleri bağlayan
Dayatanların cezalandırılmasını istiyorum
OYUMU
Bize sorulmadan satılan hayati değerleri
Mirasyedi edasıyla yok edilen bütçemizi
Bölünen ekmeğimizi geri alacak
Sözünün eri
Siyasi güce vereceğim...

imza:Güzin Eye Dündar
Resim sanatçısı

(benim gibi hissediyor ve düşünüyorsanız adınızı ekleyiniz.)

 
Toplam blog
: 28
: 497
Kayıt tarihi
: 12.05.08
 
 

DOĞA, SANAT, HAYATA DAİR HERŞEY. İzmir de doğdu… Resim sanatçısıdır. Resim sanatçısı Fatma Eye ve 1..