Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Gizlice yaptığı çekimi arkadaşlarına izletmiş

23 yaşında genç bir kadınım. Bundan 6 ay kadar önce bir arkadaşımın aracılığıyla bir adamla tanıştım.

Nezaketi, görünüşte beyefendiliği beni çok etkiledi. Kısa zamanda birbirimize çok yakınlaştık.

Bir akşam da onun evinde kaldık.

Bundan 10 gün kadar önce ortak bir arkadaşım beni aradı. ‘Seninle hemen görüşmemiz gerekiyor,’ dedi.

Buluştuk, onu çok tedirgin gördüm. ‘Neden böylesin? bir şey varsa bana anlatabilirsin’ dedim. ‘Ya var ama benimle değil, seninle ilgili,’ dedi.

İyice meraklandım. ‘Hadi o zaman söyle,’ dedim. Ancak hiç aklıma gelmezdi, böyle bir şey yaşayacağım.

Bana olanı biteni anlattı. Meğer sevgilim olacak o adam gizlice kaydettiği sevişmelerimizi tüm erkek arkadaşlarına izletmiş.
Arkadaşımın yanından koşarak ayrıldım.

Bunu onun yanına asla bırakmak istemiyorum. Günlerdir de ağlıyorum.

O halen bana mesaj atıp duruyor, görüşmek istiyor.

Bana bir yol gösterin, haklarımı aramak istiyorum.”

***

Değerli okurum, bir insan bunu neden yapar? Gerçekten anlayamıyorum.

Mutlaka hak arama özgürlüğünüzü kullanın. Yapanın yanına kalmasın. İşte yapmanız gerekenler:

*Bulunduğunuz ilin Cumhuriyet Savcılığına yaşadıklarınızı anlatan bir şikâyet dilekçesi verin. Bu dilekçeye delillerinizi de ekleyin.

*Bu kaydı görenlerden hiç olmazsa biri tanıklık yaparsa iddialarınızı kanıtlama zorluğu yaşamazsınız.

*Ayrıca duyduğunuz elem ve üzüntü için maddi ve manevi tazminat davası açın.

*İşte sevgilinizin yargılanacağı ‘özel hayatın gizliliğini ihlal maddesi:

***

Özel hayatın gizliliğini ihlal(1)

 Madde 134-(1) Kişilerin özel hayatının gizliliğini ihlal eden kimse, bir yıldan üç yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır. Gizliliğin görüntü veya seslerin kayda alınması suretiyle ihlal edilmesi halinde, verilecek ceza bir kat artırılır.(1)

(2) (Değişik: 2/7/2012-6352/81 md.) Kişilerin özel hayatına ilişkin görüntü veya sesleri hukuka aykırı olarak ifşa eden kimse iki yıldan beş yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır. İfşa edilen bu verilerin basın ve yayın yoluyla yayımlanması halinde de aynı cezaya hükmolunur.

***

Sağlık ve mutluluk dileklerimle

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

Cengiz Hortoğlu

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..