Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '08

 
Kategori
Güncel
 

Göbeğini kaşıyan adam ve bidon kafa'ya kardeş geldi

Göbeğini kaşıyan adam ve bidon kafa'ya kardeş geldi
 

Aysun Kayacı'yı model olarak beğenmiş, dizilerde ve podyumda seyretmekten de daima keyif almışımdır.

O bir modeldir.

Güzel bir kadındır.

Televizyonla haşır-neşirdir.

Buraya kadar bir sorun yok.

İşin sorun kısmı başka.

***

''Haydi Gel Bizimle Ol'' programının ilk başladığı günden bu yana Kayacı'nın varlığı sorun olmuştu zaten.

Öylesi bir programa yakıştırılmıyordu.

Biz de zaten garip bir önyargı vardır mankenlere karşı.

''Aptal sarışın'' egosu da beslenir bir yerlerden.

Konu siyaset olunca mankenler yorum yapamaz diye bir kural da olmadığına göre, konuşmasında sakınca var mı?

Bence yok.

***

2 hafta önce programında söylediği sözlerden sonra epey eleştiri almıştı ve bizler bir kez daha AKP'nin kadına bakışını görmüş olduk.

Hele bu kadın güzel ve alımlıysa AKP'lilerin ne kadar öfkelendiğini biliyorduk, yine gördük.

Göbeğini kaşıyan adam, bidon kafadan sonra şimdi de ayak takımı.

Bir insanın en ideal karakteri sinirlenince ortaya çıkarmış.

Bakın iktidar kanadına.

Neler söyleniyor neler..

***

Aysun Kayacı'nın bu 2 haftada yaşadıkları, çok ağır şeyler.

Genç bedeninin kaldıracağından daha fazla.

Psikolojik olarak da çökmüş durumda.

Dün Kanaltürk'deki Ceviz Kabuğu programına bağlanıyor ve ağlayarak şunları söylüyor.

"Lütfen beni ülke düşmanı olarak göstermesinler. Artık hiçbir şey söylemeye cesaretim yok. Bana 'teneke kafalı, edepsiz, mahluk' dediler. Ne cevap vereceğimi bilemiyorum. Konuştukça her şey çok daha kötüye gidiyor. Lütfen, profesörler, hocalar birileri bana yardım etsin. Çünkü korkuyorum. Ben söylemek istediklerimi söylemeyi beceremiyorum."

***

Şu işe bakın..

Bidon kafaya kızanlar neler söylüyorlar?

Eleştiriyi, yanlış görüneni doğruya çevirmeyi bilmeyenlerin, ağzından hakaretler düşmeyenlerin ve bununla övünenlerin iktidarı ''Ayak Takımı'' değildir de nedir?

Bekir Çoşkun ve Yılmaz Özdil o kadar da haksız değilmiş gördünüz mü?

Özgün Kaplama

 
Toplam blog
: 278
: 1369
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Küçük bir kız çocuğu masumiyetidir yazmak, her satırı her cümleyi her kelimeyi tekrar tekrar gözden ..