Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Göç-müş!

Göç-müş!
 

Ben çektim, O çekmesin!..


Haydar Paşa,
"Anadolu’nun ağzı"
Kusar da kusar
Yırtarcasına boğazı

Gel! der,
Yer bul,
Gör!
"Baba dolu" ocağımı.

Onlar gelir
katar katar ...
Doymadılar memlekette
İstanbul,
hepsini yutar ...


Bulamamış koca ovada
Bir yer
bıçacak,
Bakalım
nerede iş!
tutacak ...

İstanbul
doydum demez
güzele,
Bakar yedi tepeden,
Arar!
Var mı daha yutacak!

Birazdan
bir tren daha
kalkacak,
Oradan başlar
İstanbul.
Zordur,
kucaktan başka
oturacak yer bulmak.

Kaynak: İstanbul Şiirleri - Rüzgar Kanatlı Sevdama - Öncel İPEKÇİ

 
Toplam blog
: 63
: 945
Kayıt tarihi
: 30.08.12
 
 

Reklam ve Metin Yazarıyım. 1962 Yılında başkentte doğmuşum.  O beni bitiremeden ben O'nu ..