Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '09

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Göğüs kanseri nedir?

Göğüs kanseri nedir?
 

http://memekanseri.org/

Geçen yaz GÜZELYALI SİTELER BÖLGESİ'NDE tanıdığım apartman komşumdan bir mesaj aldım bu sabah.

Biliyor musun diyordu NİLGÜN ABLACIĞIM, ben kanser olmuşum,

SOL GÖĞSÜM alındı tedavim devam ediyor, yıllarca emek verdiğim ünüversite kariyerim, işim, eşim ve doğurmayı hayal ettiğim çocuklarım...

Bir konuda şanslıyım ki eşim yanımda iyi bir hayat arkadaşı olduğunu bana nefesi ile unutturmadan gece gündüz yanıbaşımda...

Bana bu mesajları yazan gencecik yeni evli bir kadındı, en üst katta oturduğum apartmanımızın balkonundan baktığımızda aynı hizada olmamız dolayısı ile samimiyetimiz ilerlemiş, bisikletlerimize binerek sahil yolundan MUDANYA'ya giderek çay içmişliğimiz, derin muhabbetler geliştirmişliğimiz vardır.

Bu dost insan SİGARA kullanmaz, yaşam çizgisinde hijyen sağlam bir yaşam bilinci, içme suyunu bile golonlar ile satın alarak temin eden, yüzen, geceleri evindeki koşu bandında boynuna doladığı havlu ile saatlerce koşan, gıdasına özen gösteren, katı yağlara karşı duyarlı olduğu için(margarin tereyağ yerine) her MUDANYA seferimizde MARMARABİRLİK'den has zeytinyağ satın aldığımız, meyvenin sebzenin naturalini seçerek üç kat fiyat ödemekten çekinmeyen, saçını bile zeytinyağlı en doğal sabun ile yıkayan, yarım saat kaynattığı çayı semaverinin demliğinden hemen dökerek yenisini demleyen, kızartma yağını her iki kerede bir yenileyecek kadar TOKSİNLERE duyarlı, BENMARİ USULÜ sebze haşlamayı bana komik aparatları ile öğreten, sitemizin orta yerindeki havuzda basil olmasından korkarak, en dalgalı denize kendisini atarak yüzen, postacı adımları ile sert metodlarla canımı okuyarak akşam yürüyüşlerine beni zorlayan, sağlıklı yaşamın tüm ahengini deneyen, müzik konusunda zevklerimizin örtüştüğü, elindeki pane ile kulaktan dolma gitarını tıngırdatirken, bak oluyor mu diye defalarca dinleten, olmadı bu işi daha profosyonel ele almalısın dediğimde haklısın diye boynunu büken, on altı blokluk koskoca sitede seçerek dost edindiğim,

TEK İNSAN,
HAS İNSAN!

YAŞÇA KÜÇÜK AMA MANEN BENDEN FERSAH, FERSAH ZİRVEDE gencecik bir kadın, karşıma geçerek sabahın yedisinde bana KANSER OLDUM HASTAHANEDEYİM, diyordu bu gün.

ÜZGÜNÜM DEMİYORUM, NEDEN BEN diye soruyorum.

Sevdiğim yegane insanların bu şekilde yaşamımdan çekip gitme ihtimallerinin hep benim yoluma çıkmaya kalkışmasından nefret ediyorum.

NEDEN BEN, NEDEN?

Üstte verdiğim linkte kanserle ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

SAĞLIK DOLU GÜNLER DİLİYORUM...

NiLgÜn... :((

Dostlarınıza iyi bakın olur mu!

10.34/17 şubat 2009

 
Toplam blog
: 238
: 1468
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Bursa'dan bir milliyet okuru olarak, burada sizlerle olmak çok güzel. Bir ev hanımıyım, iki çocuk..